۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۶

ال‌جی K92 احتمالا بهترین گوشی 5G عرضه شده تاکنون خواهد بود

ایتنا - ال‌جی اعلام کرده است که K92 5G مجهز به یک پلتفرم موبایل اسنپدراگون 690 5G و یک نمایشگر 6.7 اینچی FHD پلاس است که دارای یک سوراخ پانچ‌شده برای دوربین سلفی است.
ال‌جی K92 احتمالا بهترین گوشی 5G عرضه شده تاکنون خواهد بود
به صورت تدریجی ولی قطعی، تولیدکنندگان گوشی شروع به آوردن قابلیت‌های 5G به دستگاه‌های میان‌رده کرده‌اند.
آنچه زمانی قلمروی گوشی‌های گرانقیمت پرچمدار به شمار می‌رفت اکنون به شکلی برای افرادی که مایل به هزینه کردن مبالغ هنگفت برای بهره‌مندی از قابلیت 5G هستند قابل دسترسی شده است. LG جدیدترین تولیدکننده‌ای است که سوار قطار میان‌رده‌های 5G می‌شود، با گوشی K92 5G که به تازگی از آن رونمایی کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، ال‌جی اعلام کرده است که K92 5G مجهز به یک پلتفرم موبایل اسنپدراگون 690 5G و یک نمایشگر 6.7 اینچی FHD+ است که دارای یک سوراخ پانچ‌شده برای دوربین سلفی است.
 
این دوربین جلو 16 مگاپیکسلی است، در حالی که دوربین چهارگانه پشت آن از یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز زاویه فوق عریض 5 مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی 2 مگاپیکسلی، و نهایتا، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل یافته است. همراستا با روند اخیر استفاده از باتری‌های بزرگ در اسمارتفون‌ها، K92 با باتری نسبتا حجیم 4,000mAh عرضه می‌شود. با در نظر گرفتن نمایشگر FHD+ و اسنپدراگون 690 که خیلی پرمصرف نیست، احتمالا می‌توان انتظار دوام قابل توجه باتری آن با هر شارژ کامل را داشت.
 

ال‌جی می‌گوید که این باتری با تکنولوژی کوالکام کویک شارژ 4 همخوانی دارد، و اینکه این گوشی به 6GB رم و 128GB حافظه داخلی مجهز است.
رویهمرفته، به نظر می‌رسد که K92 یک گوشی مناسب برای کسانی باشد که خواهان برخورداری از قابلیت 5G با قیمت نه چندان زیاد هستند، چرا که شروع قیمت آن از 359 دلار است.
 
این گوشی در آمریکا از طریق اپراتورهای AT&T، Cricket Wireless و US Cellular قابل دسترسی خواهد بود، ولی هنوز نمی‌توان حرف قاطعی درباره گستره دسترسی‌پذیری آن گفت چرا که ال‌جی فقط گفته است که این گوشی «به مدت کوتاهی» در این اپراتورها قابل دسترسی خواهد بود.
 
 
کد مطلب: 62896
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام