۰
plusresetminus
جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۰

سامسونگ اگزینوس 1000 برنده رقابت سرعت با اسنپ دراگون 875

ایتنا- به نظر می‌رسد که سامسونگ بالاخره توانسته است با ساخت پردازنده اگزینوس 1000 از اسنپ دراگون 875 درزمینهٔ سرعت پیشی بگیرد.
سامسونگ اگزینوس 1000 برنده رقابت سرعت با اسنپ دراگون 875
به نظر می‌رسد که سامسونگ بالاخره توانسته است با ساخت پردازنده اگزینوس 1000 از اسنپ دراگون 875 درزمینهٔ سرعت پیشی بگیرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  gsmarena، بسیاری از افراد بر این باورند که ارائه هرگونه حدس و گمانی در رابطه با پردازنده جدید سامسونگ به نام اگزینوس 1000 در بازه زمانی فعلی درست نیست. چرا که اولین همراه هوشمند مجهز به این پردازنده تا فوریه سال آینده به بازار عرضه نخواهد شد.
 
بااین‌حال شواهد حاکی از آن است که بالاخره سامسونگ در این نسخه از پردازنده‌های خود بالاخره خواهد توانست تا رقیب اصلی‌اش یعنی کوالکام را کنار بزند.
  
گزارش‌های به‌دست‌آمده از وب‌سایت‌های بنچ‌مارک کره‌ای نشان‌دهنده نتایج تست دو پردازنده سامسونگ گلکسی اس 21 یعنی اگزینوس 1000 و اسنپ دراگون 875 است. علاوه بر این همراه هوشمند شیائومی می 11 مجهز به اسنپ دراگون 875 نیز در این تست وارد شده است.
 
گزارش‌های به‌دست‌آمده خبر از آن می‌دهد که امتیازهای گلکسی اس 21 مجهز به اگزینوس 1000 در حالت تک‌هسته‌ای و چند هسته اس بیشتر از نسخه مجهز به اسنپ دراگون 875 بوده است. اگزینوس 1000 در تست تک‌هسته‌ای امتیاز 1302 و در تست چندهسته‌ای امتیاز 4250 را به دست آورده است.
 
 
 
این در حالی است که گلکسی اس 21 بهره‌مند از پردازنده اسنپ دراگون 875 در این تست‌ها به ترتیب امتیاز 1159 و 4090 را کسب کرده است. البته می 11 مجهز به این پردازنده نیز با نتایج تست‌های 1102 و 4113 خودنمایی کرده است. البته لازم به ذکر است که هنوز اسکرین شاتی به‌صورت رسمی در رابطه با نتایج این تست‌ها افشا نشده است پس نمی‌توان به‌صورت صد در صد به این ارقام تکیه کرد.
 
این منبع آگاه در ادامه عنوان کرده است هنوز هسته تازه رونمایی شده Cortex-X1 از کمپانی‌ ای آر ام مشکل‌دار است و سامسونگ تصمیم گرفته است که کلاک آن را بیشتر کرده و به‌این‌ترتیب از اسنپ دراگون 875 فراتر برود. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که همین امر نیز تائیدی بر این نکته است که هردوی این پردازنده‌ها از Cortex-X1 استفاده خواهند کرد.
 
شایان ذکر است که تمامی همراه‌های هوشمند شرکت‌کننده در این تست‌ها نمونه‌های اولیه محصولاتی هستند که نسخه نهایی آن‌ها هنوز به بازار عرضه نشده است. بنابراین عملکرد هردوی تراشه یاد شده احتمالا در زمان عرضه نسخه نهایی دستگاه بهتر شود. بااین‌حال این اولین باری است که اگزینوس در تست‌ها توانسته اسنپ دراگون را شکست بدهد.
 
کد مطلب: 62416
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام