۰
plusresetminus
پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۷

تندیس «رضایت‌مندی مشتری» باز هم به ایرانسل رسید

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، پیش از این و در پنج سال متوالی، موفق به دریافت تندیس و گواهینامۀ ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شده بود.
تندیس «رضایت‌مندی مشتری» باز هم به ایرانسل رسید
ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، تندیس «همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری» با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا را از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، طی مراسمی که دوشنبه سوم شهریور ماه، با حضور داوود دانش جعفری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، رضا تقی‌پور نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی فضای مجازی، سیدستار هاشمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مهدی صادقی نیارکی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در تالار دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد، تندیس «همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا» توسط «انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان» به بیژن عباسی‌آرند مدیر عامل ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه‌دهندۀ خدمات نسل پنجم در ایران، اهدا شد که محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل به نمایندگی، آن را دریافت کرد.

در این مراسم، رضا تقی‌پور، عضو شورای عالی فضای مجازی و نمایندۀ مجلس شورای اسلامی، طی سخنانی با اشاره به اینکه نسل پنجم تلفن همراه، برای صنعت ساخته شده است، بر لزوم تکمیل تمام زیرساخت‌های لازم برای توسعۀ خدمات ارتباطی در کشور تأکید کرد و گفت: در ایران هنوز از تمام ظرفیت‌های نسل چهارم ارتباطات همراه، مخصوصاً برای صنعت استفاده نشده است.
همچنین معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این مراسم با اشاره به لزوم تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه و وجود فاصله بین شرایط موجود با شرایط مطلوب از نظر کیفیت خدمات و مشتری‌مداری، ورود به بازارهای ملی و بین‌المللی را مستلزم ارتقای کیفیت دانست و تأکید کرد: باید به فناوری، به طریق احسن نگاه کنیم تا به بهره‌وری دست یابیم.
سیدستار هاشمی افزود: با وجود استفاده از ظرفیت‌های اقتصاد دیجیتال در دوران کرونا، هنوز هم ظرفیت‌های مغفول بسیاری وجود دارد که اگر از آن استفاده نکنیم، محکوم به شکست هستیم.

این مراسم با حمایت مجلس شورای اسلامی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت صنعت، معدن و تجارت، توسط انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در راستای برنامۀ ششم توسعه مبنی بر تدوین و اجرای سند جامع و نقشۀ راه تحول نظام استانداردسازی کشور و توانمندسازی اقتصاد مقاومتی و حمایت از جهش تولید و تجلیل از رهبران مشتری‌مداری که در حوزۀ رضایتمندی مشتری و حمایت از حقوق مصرف‌کننده گامی مؤثر برداشته‌اند، برگزار شد.

از جمله اهداف برگزاری این مراسم، می‌توان به بررسی انعکاس صدای مشتری در تأمین نیازهای تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان، تقویت استراتژی سازمان‌ها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتری در دوران کرونا و پساکرونا، اشاعۀ فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بین‌المللی، نقش مشتری‌مداری و شیوه‌های نوین رهبری بازار در جهش تولید، تقویت استراتژی‌های سازمان‌ها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتریان، برگزاری پنل‌های آموزشی و تخصصی مدیریت و آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان اشاره کرد.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، پیش از این و در پنج سال متوالی، موفق به دریافت تندیس و گواهینامۀ ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شده بود.
 
کد مطلب: 62290
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام