۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۸

ساخت کامپیوتری مینیاتوری با قدرت بسیار بالا

ایتنا- کمپانی XCY موفق به ساخت کامپیوتر مینیاتوری قابل حملی شده است که توان پردازشی آن نسبت به سازی که دارد بسیار بالا است.
ساخت کامپیوتری مینیاتوری با قدرت بسیار بالا
کمپانی XCY موفق به ساخت کامپیوتر مینیاتوری قابل حملی شده است که توان پردازشی آن نسبت به سازی که دارد بسیار بالا است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، کمپانی XCY به‌تازگی موفق به ساخت کامپیوتر مینیاتوری قابل حملی شده است که در کف دست جا می‌شود. این کامپیوتر که Portable Mini PC N4100 نام دارد برای انجام کارهایی نظیر وب گردی، ایمیل، بهره‌وری دفتری و نیز کاربری‌های استریم ویدیو و موزیک مناسب است.
 
این سیستم که اندازه آن به یک تخم‌مرغ می‌رسد هم‌اکنون در فروشگاه اینترنتی AliExpress به قیمت 179 دلار به فروش می‌رسد. علاوه بر این یکی از مواردی که مشتریان را به خرید این سیستم ترغیب می‌کند قابلیت ارتقای ویژگی‌های آن است.
 
 
 


پردازنده در نظر گرفته شده برای XCY Portable Mini PC N4100 از نوع اینتل سلرون N4100 چهار هسته مدل Gemini Lake است که با 8GB گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه اس اس دی قابل ارتقا همراه شده است. از دیگر قابلیت‌های ویژه این سیستم می‌توان علاوه بر کوچک بودن به وزن 121 گرمی آن اشاره کرد که با یک همراه هوشمند مدرن برابری می‌کند.
 
دمای تراشه سلرون N4100 قرار گرفته روی XCY Portable Mini PC N4100 با استفاده از سیستم خنک‌کننده فعال تنظیم می‌شود و به همین خاطر احتمال وجود اندکی سروصدا در این سیستم زیاد است. همچنین بهره‌مندی از خنک‌کننده فعال به معنای آن است که این پردازنده هیچ‌وقت بیش از حد داغ نخواهد شد و همیشه عملکرد آن در حد بسیار بالا باقی خواهد ماند.
 
همچنین این کامپیوتر برخورداری از اتصالات قوی را فدای قابل حمل بودن نکرده است و از فناوری‌های وای‌فای 5، بلوتوث 4.2، یک درگاه یواس‌بی نوع C، دو درگاه یواس‌بی 3.0 نوع A، یک خروجی مینی HDMI نسخه 2.0، یک درگاه میکرو اس دی و یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون بهره‌مند شده است.
 
کد مطلب: 61881
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام