۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۳۰

درگاه جدید اپل کارت برای انجام پرداخت‌ها از طریق کامپیوتر

ایتنا- بالاخره کاربران اپل کارت برای انجام تراکنش‌های خود دیگر به نرم‌افزار والت نیازی نخواهند داشت و می‌توانند این کار را از طریق درگاه وبی که به این منظور طراحی شده است، انجام دهند.
درگاه جدید اپل کارت برای انجام پرداخت‌ها از طریق کامپیوتر
بالاخره کاربران اپل کارت برای انجام تراکنش‌های خود دیگر به نرم‌افزار والت نیازی نخواهند داشت و می‌توانند این کار را از طریق درگاه وبی که به این منظور طراحی شده است، انجام دهند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کاربران اپل کارت تا به امروز برای انجام تراکنش‌های خود به‌صورت کامل به نرم‌افزار والت متکی بودند. بااین‌حال اپل به‌تازگی برای این کارت اعتباری خود درگاه وبی ترتیب داده است که کاربران می‌توانند از طریق آن حساب‌های خود را حتی در صورت عدم دسترسی به والت پرداخت کنند.
 
این پرتال علاوه بر امکان مشاهده و پرداخت صورت‌حساب‌ها از طریق دسکتاپ یا لپ‌تاپ، میزان اعتبار در دسترس کاربران را نیز نمایش می‌دهد و به شما اجازه می‌دهد که توضیحات اخیر در این رابطه را به‌صورت فایل پی در اف دانلود کنید.
 

همچنین کاربران می‌توانند با روشی سریع پرداخت‌های خود را برنامه‌ریزی کرده، حساب‌های بانکی خود را به این سیستم وصل کنند و نیز با پشتیبانی تماس بگیرند.
 
گزارش‌های به‌دست‌آمده در این رابطه حاکی از آن است که این اولین باری است که اپل به کاربران اجازه می‌دهد که از روشی دیگر به‌غیراز نرم‌افزار والت به اطلاعات کارت اعتباری خود دست پیدا کنند. بسیاری از کاربران از زمان عرضه اپل کارت در سال گذشته درخواست ارائه پرتال وب این خدمات را نیز داشتند.
 
به‌این‌ترتیب شما در حال حاضر می‌توانید با استفاده از اپل آی دی مرتبط با کارت اعتباری خود به وب‌سایت یاد شده وارد شوید و از خدمات متعدد آن استفاده کنید.
 
کد مطلب: 61484
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام