۰
plusresetminus
يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۲

مایکروسافت تمامی فروشگاه‌های فیزیکی خود را به صورت دائمی تعطیل کرد

ایتنا – مایکروسافت شرایط بسیار خوبی در زمینه فروشگاه‌های فیزیکی خود نداشته است و با توجه به همه‌گیری کرونا، سرانجام میخ آخر به تابوت این فروشگاه‌ها کوبیده شده و تمامی آن‌ها تعطیل شده‌اند.
مایکروسافت تمامی فروشگاه‌های فیزیکی خود را به صورت دائمی تعطیل کرد
مایکروسافت شرایط بسیار خوبی در زمینه فروشگاه‌های فیزیکی خود نداشته است و با توجه به همه‌گیری کرونا، سرانجام میخ آخر به تابوت این فروشگاه‌ها کوبیده شده و تمامی آن‌ها تعطیل شده‌اند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از Engadget، به صورت طبیعی انتظار می‌رفت که فروشگا‌ه‌های مایکروسافت سرانجام تعطیل شوند زیرا به هیچ عنوان موفقیت‌های سایر فروشگاه‌های فیزیکی سایر شرکت‌ها را تجربه نکرده بودند.
 
این اخبار در حقیقت شامل تمام شعبه‌های فروشگاه‌های این شرکت نه تنها در آمریکا بلکه در سراسر جهان می‌شود و به همین دلیل نیز تنها راه خریداری کردن محصولات مایکروسافت، استفاده از اینترنت خواهد بود.
 
 
 
البته این به معنای پایان کار مایکروسافت در زمینه فروشگاه‌های فیزیکی نخواهد بود بلکه در آینده‌ای نزدیک، این شرکت قرار است تا در چهار نقطه جهان، فروشگاه‌های ویژه را از نو طراحی کرده و بازگشایی کند.
 
این چهار نقطه جهان شامل شهرهای بزرگ لندن، نیویورک، سیدنی و رموند هستند ولی برخلاف تصور عمومی، برای فروش محصولات درنظر گرفته نخواهند شد بلکه بخشی از پروژه مایکروسافت اکسپرینس خواهند بود.
 
البته نکته بسیار مهم و خوشحال کننده این است که مایکروسافت اعلام کرده است که کارمندان این فروشگاه‌ها شغل خود را از دست نخواهند داد بلکه در بخش‌های دیگر این شرکت مشغول به فعالیت خواهند شد.
 
کد مطلب: 61387
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام