۰
plusresetminus
پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۰۰

برنامه ویژه آمازون برای پخش زنده فوتبال در شبکه توییچ

ایتنا- وضعیت انتشار بیماری کرونا موجب شده است که بسیاری از ورزش‌های جهان با مشکلات بزرگی مواجه شوند و در این میان ورزش فوتبال با از دست دادن تماشاگران خود با مشکلات بزرگی روبرو شده‌ است.
برنامه ویژه آمازون برای پخش زنده فوتبال در شبکه توییچ
وضعیت انتشار بیماری کرونا موجب شده است که بسیاری از ورزش‌های جهان با مشکلات بزرگی مواجه شوند و در این میان ورزش فوتبال با از دست دادن تماشاگران خود با مشکلات بزرگی روبرو شده‌ است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از Engadget، با این وجود به تازگی یکی از غول‌های بزرگ دنیای فناوری یعنی شرکت بزرگ آمازون تصمیم گرفته است تا با امکان استریم آنلاین خود با همکاری یکی از وب‌سایت‌های بسیار مهم استریم آنلاین، این مشکل را حل کند.
 
شبکه توییچ به عنوان یکی از مراکز بسیار مهم استریم زنده محتوای ویدیویی مطرح است و آمازون قصد دارد تا با این شبکه به همکاری پرداخته و پخش زنده فوتبال را در این شبکه به راه بیندازد.
 
در حقیقت این پخش زنده قرار است تا برای لیگ برتر انگلی اجرایی شود و به همین دلیل نیز یکی از داغ‌ترین و جذاب‌ترین رقابت‌های فوتبال جهان برای کاربران توییچ قابل دسترسی خواهد بود.
 
 
 
بر اساس اخبار منتشر شده، این پخش زنده به نحوی انجام خواهد شدکه دسترسی به آن رایگان بوده و بسیاری از کاربران این شبکه از خبر منتشر شده خوشحال و شاد شده‌اند.
 
پیش از این نیز آمازون اعلام کرده بود که برخی از رقابت‌های فوتبال را بر روی شبکه آمازون پرایم به صورت زنده پخش خواهد کرد و با توجه به این امر می‌توان انتظار داشت که فوتبال برای رده گسترده‌تری از مخاطبان در دسترس قرار داشته باشد.
 
پوشش بازی‌های لیگ برتر توسط آمازون از بازی روز 29 ژوئن بین تیم‌های کریستال پالاس و برنلی آغاز خواهد شد و از آن به بعد همه بازی‌های لیگ انگلیس توسط آمازون در توییچ منتشر خواهند شد.
 
کد مطلب: 61300
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام