۰
plusresetminus
دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۰۰
تا 30 ژوئن

سامسونگ و گوگل به طور رایگان گوشی شاغلان بخش سلامت را تعمیر می‌کنند

ایتنا - سامسونگ همچنین یک تخفیف 30 درصدی را برای هرگونه خرید از Samsung.com برای این افراد پیشکش کرده است.
سامسونگ و گوگل به طور رایگان گوشی شاغلان بخش سلامت را تعمیر می‌کنند

سامسونگ و گوگل، با هدف نشان دادن پشتیبانیشان از فعالان حوزه سلامت و امدادگران شرایط اضطراری که در نبرد با کووید-19 هستند، امکان تعمیر رایگان گوشی را برای آنها (از طریق وبسایت 9to5Google) فراهم آورده‌اند. این دو شرکت این تعمیرات را با همکاری شرکت تعمیر گوشی uBreakiFix ارائه می‌کنند.
 
به گزارش ایتنا به نقل از ورج، برنامه سامسونگ، که «تعمیرات رایگان برای مبارزان خط مقدم» نام گرفته است، «خدمات تعمیر رایگان را برای اسمارتفون‌های سامسونگ فراهم خواهد آورد که شامل شکستگی نمایشگر و تعویض باتری برای همه امدادگران شرایط اضطراری و شاغلان حوزه سلامت تا 30 ژوئن می‌شود». واجدان شرایط کافیست به یکی از نمایندگی‌های uBreakiFix مراجعه نموده یا گوشی گلکسی خود را برای تعمیر رایگان تحویل دهند.
سامسونگ همچنین یک تخفیف 30 درصدی را برای هرگونه خرید از Samsung.com برای این افراد پیشکش کرده است.

 

برنامه تعمیر رایگان گوشی‌های گوگل پیکسل هم شبیه برنامه سامسونگ است. در بیانیه مطبوعاتی uBreakiFix آمده است که: «امدادگران شرایط اضطراری و یا شاغلان حوزه سلامت که دارای یک اسمارتفون گوگل پیکسل باشند می‌توانند به مراجعه به هر یک از 500 نمایندگی uBreakiFix در آمریکا از یک تعمیر رایگان، فارغ از اینکه مدل دستگاهشان یا نوع صدمه‌دیدگی آن چه باشد، بهره‌مند شوند». این برنامه نیز تا 30 ژوئن برقرار خواهد بود.
 
uBreakiFix همچنین به منظور کمک به حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی اقدام به ارائه خدمات تعمیرات در منزل کرده است و پروتکل‌های ایمنی و پاکسازی جدی‌تری را به منظور کمک به جلوگیری از گسترش کووید-19 به اجرا در آورده است.
 
 
کد مطلب: 60734
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام