۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۰۰

امکان پیش‌بینی وقوع وحشت‌زدگی توسط مدل‌‌های آینده اپل واچ

ایتنا- شایعه‌های جدید در رابطه با اپل واچ جدید حاکی از آن است که این دستگاه در آینده ابزاری را برای بررسی سلامت روان افراد عرضه خواهد کرد.
امکان پیش‌بینی وقوع وحشت‌زدگی توسط مدل‌‌های آینده اپل واچ
شایعه‌های جدید در رابطه با اپل واچ جدید حاکی از آن است که این دستگاه در آینده ابزاری را برای بررسی سلامت روان افراد عرضه خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، یکی از افشا کنندگان معتبر به نام مکس وینباخ اعلام کرده است که مدل‌های آینده اپل واچ ممکن است بتوانند به‌صورت خودکار استرس و حملات وحشت‌زدگی را شناسایی کرده و تشخیص بدهند.
 
اپل واچ پیش‌ازاین درزمینهٔ ردیابی فعالیت‌های فیزیکی بسیار قدرتمند ظاهر شده است اما افشاگری‌های اخیر حاکی از آن است که این دستگاه در آینده‌ای نه‌چندان دور به ابزار تشخیص سلامت جسمی و روحی مجهز خواهد شد. بااین‌حال این قابلیت برای تمامی کاربران اپل واچ عرضه نخواهد شد و احتمالا تنها دستگاه‌های بعد از اپل واچ 4 به این ویژگی تجهیز شوند.
 
 
 
گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل واچ از سنسورهای داخلی خود برای هشدار به کاربران در رابطه با حملات وحشت‌زدگی و استرس استفاده خواهد کرد و احتمالا در صورت تشخیص وقوع احتمالی چنین حوادثی برای آرام کردن آن‌ها پیشنهاد می‌کند که تمرینات تنفسی انجام بدهند.
 
این پوشیدنی احتمالا در طول زمان یاد خواهد گرفت که در تشخیص نشانه‌های هشدار اولیه استرس یا وحشت‌زدگی قوی‌تر عمل کند. به‌این‌ترتیب افراد مستعد این مشکلات می‌توانند اقدامات پیشگیرانه  لازم را برای جلوگیری از وقوع آن‌ها در آینده اتخاذ کنند. بااین‌حال این قابلیت‌ها هنوز در مرحله تحقیق و توسعه قرار دارند و احتمالا عرضه نهایی آن‌ها تا چند سال به تعویق خواهد افتاد.
 
کد مطلب: 60616
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام