۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۲

آیفون 9 اپل ممکن است در چند روز آینده رونمایی شود

ایتنا - آیفون 9 یا SE 9 احتمالا یک گوشی 4.7 اینچی با تاچ آیدی و یک پردازنده A13 با یک طراحی بسیار مشابه با آیفون 8 خواهد بود.
آیفون 9 اپل ممکن است در چند روز آینده رونمایی شود
به علت شیوع کرونا ویروس، اپل قطعا هیچ رویداد فیزیکی برای معرفی گوشی آیفون 9 که شایعاتی در مورد آن وجود دارد نخواهد داشت. ولی نشانه‌های قابل توجهی وجود دارند که این گوشی، به زودی، از راه خواهد رسید.
 
به گزارش ایتنا و به نفل از مشبل، وبسایت  9to5Mac عکسی از یک دنبال‌کنندگان شایعات در Best Buy دریافت کرده است که یک کیس را برای یک «آیفون جدید 4.7 اینچی 2020» نشان می‌دهد، که با توصیفات شایعات این گوشی جدید، که احتمالا آیفون 9 یا آیفون SE 2 نامیده خواهد شد، همخوانی دارد. این کیس تا 5 آوریل برای فروش عرضه نخواهد شد، که باعث تقویت این احتمال می‌شود که آیفون جدید در این دوره زمانی رونمایی خواهد شد.
 
با توجه به اینکه شایعات قبلی گویای رونمایی از آیفون 9 در اواخر ماه مارس بودند بسیار محتمل است که اپل همین روزها از این گوشی رونمایی نماید.

 

گزارش‌های متناقضی تاکنون درباره رونمایی از آیفون 9 منتشر شده‌اند، به طوری که برخی مدعیند که این دستگاه به خاطر شیوع کرونا ویروس در فرصتی دیگر معرفی می‌شود.
 
آیفون 9 یا SE 9 احتمالا یک گوشی 4.7 اینچی با تاچ آیدی و یک پردازنده A13 با یک طراحی بسیار مشابه با آیفون 8 خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که ممکن است یک ورژن «پلاس» بزرگ‌تر از این گوشی عرضه شود، که می‌تواند شبیه آیفون 8 پلاس باشد. حداقل قیمت آیفون 9 بر اساس شایعات 399 دلار خواهد بود.
 
کد مطلب: 60407
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام