۰
plusresetminus
شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۸

نارضایتی کاربران از بسته‌های اینترنتی و رشد مصرف در کشور

ایتنا - به دلیل نبود کیفیت مناسب و کندی سرعت دسترسی، بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی نارضایتی خود را از کیفیت سرعت اینترنت اعلام کرده و معتقدند که نتوانسته‌اند از بسته‌های هدیه به صورت مطلوب استفاده کنند.
نارضایتی کاربران از بسته‌های اینترنتی و رشد مصرف در کشور

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به ارائه اینترنت رایگان از نیمه دوم اسفند تا ۷ فروردین گفت: بیش از ۷۰ درصد کاربران، بیش از ۷۰ گیگ از اینترنت ۱۰۰ گیگی را مصرف کردند.

به گزارش ایتنا از مهر، سجاد بنابی در توئیتر با اشاره به افزایش مصرف اینترنت در پی شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی و دورکاری مردم نوشت: بیش از ۷۰ درصد کاربران، بیش از هفتاد گیگابایت از ۱۰۰ گیگابایت اینترنت هدیه اپراتورها را در این بازه زمانی استفاده کردند.

وی گفت: خیلی از کشورها پس از کرونا دچار بحران شبکه و اینترنت شده اند و ما نیز مرتب در حال افزایش ظرفیت هستیم.

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز گفت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری از سفرها با همراهی مردم مورد استقبال قرار گرفته است. نمودار زیر، مصرف دیتا در یکی از اپراتورهای شبکه‌ ثابت کشور از اول اسفند تا دیروز را نشان می دهد.
 


بنابی افزود: مطابق با این نمودار، پس از نوروز، ماندن در خانه کم و در این چند روز، استقرار در خانه افزایش داشته است.

اپراتورهای اینترنت ثابت از ۱۷ تا ۲۹ اسفند بسته اینترنتی با حجم ۱۰۰ گیگابایت را برای کاربرانشان فعال کردند تا کاربران در زمان خانه نشینی بتوانند از اینترنت رایگان استفاده کنند. برخی اپراتورها نیز مهلت استفاده از این بسته هدیه را تا هفتم فروردین برای کاربران تمدید کردند.

با این حال به دلیل نبود کیفیت مناسب و کندی سرعت دسترسی، بسیاری از کاربران در توئیتر و سایر شبکه های اجتماعی، نارضایتی خود را از کیفیت سرعت اینترنت اعلام کرده و معتقدند که نتوانسته‌اند از این بسته هدیه به صورت مطلوب استفاده کنند.
کد مطلب: 60341
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام