۰
plusresetminus
شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۰۰

افشای اطلاعات جدید درباره ردیاب سلامتی جدید فیت ‌بیت

ایتنا- تصاویر افشاشده منتسب به فیت‌بیت Charge 4 حاکی از آن است که این ردیاب هوشمند نسبت به نسخه قبلی خود تغییر چندانی نکرده است.
افشای اطلاعات جدید درباره ردیاب سلامتی جدید فیت ‌بیت
تصاویر افشاشده منتسب به فیت‌بیت Charge 4 حاکی از آن است که این ردیاب هوشمند نسبت به نسخه قبلی خود تغییر چندانی نکرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، فیت‌بیت مدت‌هاست که درگیر ساخت نسخه جدید ردیاب Charge خود است و اطلاعات جدیدی در رابطه با این پوشیدنی منتشرشده است.
 
 بااین‌حال به‌تازگی وب‌سایت 9to5Google مدعی شده است که تصاویری از Charge 4 دریافت کرده است که در صورت صحت  نشان می‌دهد که این ردیاب تغییر چندانی نسبت به نسخه قبلی خود نداشته است.
 
 
 
بر اساس این تصویر، ردیاب یادشده از صفحه‌نمایش OLED نسخه قبلی خود استفاده می‌کند اما متن نمایش داده شده در آن وضوح بیشتری دارد. البته به کار بردن صفحه‌نمایشی باکیفیت‌تر برای ترغیب کاربران به خرید این ردیاب چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. البته تغییرات سخت‌افزاری این دو دستگاه در این تصویر قابل‌تشخیص نیست ولی می‌توان حدس زد که در این زمینه نیز شاهد تغییرات آن‌چنانی نخواهیم بود.
 
بااین‌حال تنها می‌توان حدس زد که این کمپانی برای پرداخت‌های سیار در این ردیاب از NFC استفاده کرده است و همچنین ظرفیت باتری آن نسبت به Charge 3 افزایش پیدا کرده است. تنها تفاوت دیگر بین این دو مدل احتمالا قیمت آن‌ها است. بر اساس تصویر منتشرشده قیمت Charge 4 تنها 10 پوند بیشتر از نسخه قبلی‌اش است.
 
کد مطلب: 60267
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام