۰
plusresetminus
دوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۴

همکاری گوگل، ALA و آکادمی خان برای آموزش خانگی در دوران قرنطینه

ایتنا - گوگل پورتالی را برای اطلاعات، نکات، آموزش و ابزارها برای معلمان اختصاص داده است که «آموزش از خانه» نامیده می‌شود.
همکاری گوگل، ALA و آکادمی خان برای آموزش خانگی در دوران قرنطینه

گوگل، ALA و آکادمی خان تصمیم گرفتند تلاش‌هایی که در چند هفته اخیر برای آن دسته از دانش‌آموزان و معلمانی که به خاطر کرونا ویروس (COVID-19) در قرنطینه قرار گرفته‌اند انجام داده بودند را گسترش دهند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، گوگل پورتالی را برای اطلاعات، نکات، آموزش و ابزارها برای معلمان اختصاص داده است که «آموزش از خانه» نامیده می‌شود. آنها همچنین خبر از تخصیص یک «بودجه یادگیری از راه دور» به ارزش 10 میلیون دلار «برای پشتیبانی از سازمان‌های سراسر دنیا که به مربیان برای دسترسی به منابعی که برای فراهمسازی فرصت‌های یادگیری باکیفیت برای کودکان، به ویژه در مناطق محرومتر، کمک کند» داده‌اند.
 
این بودجه 10 میلیون دلاری بخشی از طرح بزرگتر 50 میلیون دلاری Google.org COVID-19 است. 1 میلیون دلار نخست این بودجه یادگیری از راه دور برای کمک به آکادمی خان برای فراهم‌سازی فرصت‌های یادگیری به دانش‌آموزان در نقاط مختلف جهان در حال حاضر، به جای اینکه نحوه نگارش حروف خط شکسته را در مدرسه یاد بگیرند، در خانه پای تلویزیون نشسته‌اند اعطا خواهد شد.
 
کسانی که مایل به دسترسی به «منابع رایگان برای تداوم یادگیری همگان» از طریق آکادمی خان هستند می‌توانند هر زمان که تمایل داشته باشند به www.khanacademy.org مراجعه کنند. نخستین چیزی که خواهید یافت «زمان‌بندی‌های روزانه برای دانش‌آموزان 4 تا 18 ساله برای تداوم یادگیری توسط آنها» است. بخشی از این زمانبندی با اپی به نام Khan Academy Kids است که با iOS، اندروید و دستگاه‌های آمازون (که ورژن اندروید خاص خود را دارند) کار می‌کند.
 
این اپ رایگان است، و فاقد هرگونه آگهی و نیاز به خرید اشتراک است.
 

آموزگاران و والدینی که با توجه به شرایط کنونی ناچار شده‌اند نقش یک آموزگار تمام‌وقت را برای فرزندشان بر عهده بگیرند نیز می‌توانند به ابتکار «آموزش از خانه» (https://teachfromhome.google/intl/en) که توسط گوگل ارائه شده است مراجعه کنند. این سایت با همکاری «انستیتو فناوری اطلاعات یونسکو در زمینه آموزش» و سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد توسعه داده شده است.
 
 
 
کد مطلب: 60250
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام