۱
plusresetminus
شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۰۰

شایعات و اطلاعات جدید آیفون 12

ایتنا- کمپانی اپل در سال جاری میلادی نیز مانند سال‌های گذشته تلفن‌های همراه جدیدی را به بازار عرضه خواهد کرد و همین هم موجب شده است که بازار شایعه‌ها و گمانه‌زنی‌ها در رابطه با قابلیت‌های این آیفون‌های جدید داغ باشد.
شایعات و اطلاعات جدید آیفون 12
کمپانی اپل در سال جاری میلادی نیز مانند سال‌های گذشته تلفن‌های همراه جدیدی را به بازار عرضه خواهد کرد و همین هم موجب شده است که بازار شایعه‌ها و گمانه‌زنی‌ها در رابطه با قابلیت‌های این آیفون‌های جدید داغ باشد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، هنوز به تاریخ رونمایی از تلفن‌های همراه هوشمند آیفون 12، آیفون 12 پرو و آیفون 12 مکس زمان زیادی باقی است اما شایعه‌های زیادی در رابطه با قابلیت‌های این تلفن‌های همراه هوشمند در فضای مجازی منتشر شده است که دانستن آن‌ها خالی از لطف نیست.
 
  یکی از شایعه‌های اصلی در رابطه با این تلفن‌های همراه جدید مرتبط با اندازه‌های صفحه‌نمایش متفاوت آن‌ها است. یکی از تلفن‌های این خطر تولید احتمالا با صفحه‌نمایش 5.4 اینچی به بازار عرضه شود. همچنین آیفون 2020 پرو مکس نیز ممکن است با اندازه‌ای بزرگ‌تر از 6.7 اینچ رونمایی شود.
 
همچنین بسیاری از تحلیلگران اپل بر این باور هستند که این کمپانی قصد دارد تا خط تولید آیفون‌های سال 2020 خود را افزایش داده و 5 دستگاه جدید را در سال جاری میلادی وارد بازار کند. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که اپل 4 مدل آیفون 12 را در اندازه‌های 5.4، 6.1 و 6.7 اینچی عرضه خواهد کرد و تمامی آن‌ها از صفحه‌نمایش OLED برخوردار خواهند بود. آیفون پنجم نیز نسل بعدی آیفون SE خواهد بود و شباهت زیادی به آیفون 8 خواهد داشت.
 
 شایعات و اطلاعات جدید آیفون 12
 
علاوه بر این به نظر می‌رسد که اپل برای عرضه 5G برای تلفن‌های همراهش عجله‌ای ندارد و حتی احتمال دارد که تا سال 2025 هیچ آیفونی به این فناوری تجهیز نشود. بااین‌حال کو به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین تحلیلگران اپل پیش‌بینی کرده است که این کمپانی سه دستگاه 5G را در سال جاری میلادی رونمایی خواهد کرد. باید منتظر بود و دید که کدام‌یک از این شایعه‌های ضدونقیض درست از آب درخواهد آمد.
 
در آخر مینگ چی کو اعلام کرده است که احتمالا دو مدل از تلفن‌های همراه سال 2020 با لنز دوربین زمان پرواز در بدنه پشتی‌شان همراه شوند. این تنظیمات دوربین به سیستم دوربین True Depth مورداستفاده در آیفون‌های فعلی شباهت زیادی دارد اما فناوری به‌کاررفته در آن پیشرفته‌تر است.
 
کد مطلب: 59632
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام