۰
plusresetminus
پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۷

سونی از پایه دوربین بی‌سیم خود رونمایی کرد

ایتنا- کمپانی سونی به‌تازگی پایه دوربین جدیدی را رونمایی کرده است که با استفاده از دستگاه کنترل از راه دور خود تصویربرداری از طبیعت را برای کاربران راحت‌تر می‌کند.
سونی از پایه دوربین بی‌سیم خود رونمایی کرد
کمپانی سونی به‌تازگی پایه دوربین جدیدی را رونمایی کرده است که با استفاده از دستگاه کنترل از راه دور خود تصویربرداری از طبیعت را برای کاربران راحت‌تر می‌کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، پایه بلوتوثی جدید سونی شامل کنترل‌هایی برای انجام وظایف رایج از قبیل عکس‌برداری و ضبط ویدیو، زوم کردن و قابلیت‌های شخصی‌سازی‌شده است و شما می‌توانید زاویه آن را متناسب با عکس‌های خود ثبت کنید. علاوه بر این می‌توان از این سازه به‌عنوان یک سه‌پایه برای عکس‌برداری ثابت استفاده کرد.
 
 سونی از پایه دوربین بی‌سیم خود رونمایی کرد
 
بااین‌حال باید به یاد داشت که این سازه یک گیمبال (قاب ژیروسکوپ) نیست. این پایه بیشتر برای کارهایی از قبیل ضبط ویدیوها برای یوتیوبرهایی مفید است که ترجیح می‌دهند دوربینشان حرکات طبیعی داشته باشد. اما اگر به دنبال خرید پایه‌ای هستید که حرکات دوربین شما را تا حد ممکن روان بکند، بهتر است به فکر سازه دیگری باشید.
 
این سازه با برچسب قیمتی 140 دلار در ماه ژانویه به آمریکای شمالی وارد می‌شود و با اغلب دوربین‌های پیشرفته سونی از قبیل سری آلفا 9، سری آلفا 7 III، آلفا 6000، RX100 VII و RX0 II سازگاری دارد. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول برای کاربرانی که به‌صورت دائمی به ضبط ویدیو می‌پردازند زیاد نیست اما برای افرادی که تنها سعی دارند تا از تعطیلات خود عکس‌برداری کنند اندکی زیاد است.
 
کد مطلب: 59556
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام