۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۰

نسخه ورزشی ایرباد الیت 75t جبرا ساخته شد

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن هستند که کمپانی جبرا به‌تازگی نسخه ورزشی جدیدترین ایربادهای بی‌سیم خود به نام Elite Active 75t را معرفی کرد
نسخه ورزشی ایرباد الیت 75t جبرا ساخته شد
گزارش‌ها حاکی از آن هستند که کمپانی جبرا به‌تازگی نسخه ورزشی جدیدترین ایربادهای بی‌سیم خود به نام Elite Active 75t را معرفی کرد

به گزارش ایتنا و به نقل از  Engadget، ایربادهای ورزشی Elite Active 75t که نسخه تکمیل شده ایربادهای Elite 75t هستند و تمامی ویژگی‌های بازمانده از این نسخه اولیه را در خود جای‌داده‌اند. این ایربادها نسبت به نسخه قبلی خود بسیار کوچک‌تر شده‌اند، عمر باتری بیشتری دارند و کیفیت صدای کلی آن‌ها بهینه‌سازی شده است. این مدل جدید هم مانند Elite Active 65t گیره بسیار نرمی دارد که استفاده از آن را به هنگام ورزش کردن آسان کرده است.
 
یکی از ویژگی‌های Elite 75t قدرت باتری 7.5 ساعتی آن است که البته این زمان با احتساب اتصال به قاب شارژ تا 28 ساعت هم افزایش پیدا می‌کند. حتی قاب شارژ این نسخه هم نسبت به Elite Active 65t کوچک‌تر شده است و ماده سازنده آن بسیار نرم است. علاوه بر این جبرا مقاومت در برابر آب Elite Active 75t را نیز افزایش داده است. استاندارد مقاومت در برابر رطوبت در نسخه قبلی این محصول IP56 بود و این استاندارد برای این نسخه به IP57 ارتقا یافته است. به‌این‌ترتیب Elite Active 75t می‌تواند تا 30 دقیقه در عمر یک متری آب دوام بیاورد.
 
 

یکی دیگر از قابلیت‌های اصلی این ایربادها ویژگی MySound است که کاربر با استفاده از آن می‌تواند ایربادهای یادشده را روی گوش خود کالیبره کند. قابلیت دیگر این محصول ابزار MyControls است که شما با کمک آن می‌توانید کنترل‌های داخلی دستگاه را بر اساس نیاز خود پیکربندی کنید و این امکان را دارید که فقط از یکی از گوشی‌ها استفاده کنید. هردوی این قابلیت‌ها در سه‌ماهه دوم سال 2020 برای نرم‌افزار Sound+ عرضه می‌شوند.
 
ایربادهای Elite Active 75t جبرا در ماه فوریه به قیمت 199 دلار در آمازون، بست بای و وب‌سایت این کمپانی عرضه خواهند شد. تنوع رنگ این محصول آبی، سیاه مسی (مختص آمازون) و تیتانیوم سیاه (مختص بست بای) است. همچنین نسخه‌های خاکستری، قهوه‌ای و سبز این ایربادها در ماه‌های مارس و آوریل عرضه خواند شد.
کد مطلب: 59430
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام