۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۰۰

مسواک هوشمند کلگیت تمیزی دندان شما را تشخیص می‌دهد

ایتنا- کمپانی کلگیت از مسواک برقی جدیدی رونمایی کرد که می‌تواند میزان پلاک‌های باقی‌مانده روی دندان کاربران را تشخیص بدهد و سلامت دهان و دندان افراد را به حداکثر برساند.
مسواک هوشمند کلگیت تمیزی دندان شما را تشخیص می‌دهد
کمپانی کلگیت از مسواک برقی جدیدی رونمایی کرد که می‌تواند میزان پلاک‌های باقی‌مانده روی دندان کاربران را تشخیص بدهد و سلامت دهان و دندان افراد را به حداکثر برساند.

به گزارش ایتنا و به نقل از Engadget، دستگاه‌های مراقبت از سلامت این روزها در نمایشگاه CES به یک‌ ترند تبدیل شده‌اند و دستگاه‌های حفظ بهداشت از دهان و دندان هم یکی از اصلی‌ترین‌های این بخش هستند. کمپانی کلگیت در این میان با مسواک جدید خود توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جذب کرده است. این مسواک برقی که Plaqless Pro نام دارد می‌تواند با بلوتوث به تلفن همراه شما متصل شده و با حس‌گر بسیار ریز خود پلاک‌های موجود روی دندان شما را تشخیص بدهد.
 
این مسواک به صورتی طراحی شده است که در هنگام مشاهده پلاک‌های دندان نوری آبی‌رنگ از خود ساتع می‌کند و زمانی که کاربر آن قسمت را تمیز می‌کند و پلاک‌های مخرب از سطح دندان پاک می‌شوند، این نور به رنگ سفید درمی‌آید. سخنگوهای کلگیت مدعی شده‌اند که این حس‌گر می‌تواند پلاک‌ها را به‌صورت دندان به دندان تشخیص بدهد و موجب تمیزی حداکثری آن‌ها شود.
مسواک هوشمند

قابلیت دیگر مسواک Plaqless Pro این است که حسگر به‌کاررفته در آن نقشه‌ای را از دهان شما به وجود می‌آورد و اطلاعات یادشده را به تلفن شما می‌فرستد تا با کمک آن بتوانید تشخیص دهید که دقیقا چه نقاطی را مسواک زده و کجا را جاگذاشته‌اید. البته تنها افرادی که به سلامت دهان و دندان خود اهمیت زیادی می‌دهند به این اطلاعات نیاز خواهند داشت و سایر قابلیت‌های این محصول از قبیل حس‌گر یادشده آن برای کاربران عادی کفایت می‌کند. نرم‌افزار این مسواک همچنین بر اساس نحوه مسواک شدن دندان‌هایتان به شما بازخورد و پیشنهاد‌هایی ارائه می‌کند.
 
کلگیت در رابطه با زمان عرضه این محصول و قیمت در نظر گرفته شده برای آن به بازار اطلاعاتی ارائه نکرده است. بااین‌حال تجربیات نشان از آن دارند که این مسواک در حدود قیمتی 200 دلار به بازار عرضه خواهد شد. اگرچه این رقم در نگاه اول سنگین به نظر می‌رسد اما حفظ سلامت دندان‌ها با توجه به هزینه بالای دندان‌پزشکی در بیشتر کشورهای جهان برای کاربران منطقی خواهد بود.
کد مطلب: 59427
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام