۰
plusresetminus
يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۰

توییتر از این‌ پس کیفیت فایل‌‌های JPEG را کاهش نمی‌دهد

ایتنا- توییتر با اعمال تغییراتی در رابطه با نحوه پردازش تصاویر آپلود شده و تصمیم بر کاهش ندادن کیفیت عکس‌ها بسیاری از عکاسان را خشنود کرده است.
توییتر از این‌ پس کیفیت فایل‌‌های JPEG را کاهش نمی‌دهد
توییتر با اعمال تغییراتی در رابطه با نحوه پردازش تصاویر آپلود شده و تصمیم بر کاهش ندادن کیفیت عکس‌ها بسیاری از عکاسان را خشنود کرده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، بر اساس اظهارات نولان اوبراین به عنوان یکی از مهندسان توییتر، کدگذاری JPEG هم‌اکنون در تصاویری که با استفاده از وب در توییتر آپلود می‌شوند حفظ خواهد شد.
پیش‌ از این، کدگذاری این تصاویر تغییر می‌کرد و در نهایت، کیفیت تصاویر پایین می‌آمد و هنر واقعی استعدادهای عکاسی آشکار نمی‌شد.
 
 نولان اوبراین در تاریخ 11 دسامبر در توییتی اظهار کرده است که: «توییتر از امروز فایل‌های JPEG را همان‌گونه که برای آپلود در توییتر از طریق وب کدگذاری شده‌اند حفظ خواهد کرد.»
 عکس های توییتر
 
نولان برای اثبات تأثیر این تصمیم توییتر عکسی را به عنوان نمونه به اشتراک گذاشت و نتایج بسیار چشمگیری را به نمایش گذاشت.
با این‌ حال فقط هنگامی‌که روی یک تصویر کلیک کنید می‌توانید تأثیر کامل این تغییرات را مشاهده می‌کنید. البته باید به یاد داشت که کدگذاری ریز عکس‌ها و پیش‌نمایش‌ها هنوز تغییر خواهد کرد.

همچنین داده EXIF که اطلاعاتی نظیر زمان و مکان ثبت تصویر را نشان می‌دهد هنوز هم مثل سابق نمایش داده نخواهد شد.
 
این تغییر کوچک پتانسیل شدیدی برای ایجاد تغییرات بزرگ در نحوه نگرش عکاسان و استفاده آنها از این پلتفرم دارد.
سرنخ عرضه شده توسط نولان به‌ناچار گفتمانی را در مورد برنامه‌هایی برای سایر فرمت‌های تصویری و تغییرات درخواستی کاربر آغاز کرده است. بنابراین توییتر می‌تواند به‌زودی خود بیش‌ از پیش در نظر عکاسان و علاقه‌مندان به جلوه‌های بصری محبوب کند.
 
کد مطلب: 59218
برچسب ها: توییتر JPEG
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام