۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۹

گلکسی A71 و A51 جدید سامسونگ سرنخ‌هایی از ظاهر گلکسی S11 را به دست می‌دهند

ایتنا - در پشت، این گوشی‌ها دارای یک مجموعه دوربینی مستطیلی بزرگ هستند که چهار سنسور و یک فلش در آن تعبیه شده است.
سرنخ‌هایی از گوشی جدید سامسونگ؛ گلکسی S11
گوشی‌های میان‌رده جدید سری A سامسونگ طبق وعده این شرکت بالاخره عرضه شدند. حتی اگر قصد خرید هیچکدامشان را هم نداشته باشید ظاهرشان می‌تواند طعمی از اینکه پرچمدار جدید گلکسی S11 چه شکلی خواهد بود در اختیار قرار دهد.
 
به گزارش ایتنا به نقل از مشبل، A71 و A51 ظاهری بسیار مشابه دارند: در جلوی آنها یک نمایشگر بزرگ آمولد با یک چانه خیلی کوچک قرار دارد و دوربین سلفی آن به صورت حفره‌ای در وسط بالای آن تعبیه شده است. در پشت، این گوشی‌ها دارای یک مجموعه دوربینی مستطیلی بزرگ هستند که چهار سنسور و یک فلش در آن تعبیه شده است.
 
با توجه به رندرهای غیررسمی که در نوامبر منتشر شدند، این ظاهر بسیار شبیه به چیزیست که S11 در زمان رونمائیش در ماه فوریه به جهان عرضه خواهد کرد، که بزرگترین تفاوت آن وجود یک لنز دوربین مضاعف در پشت و انحنای بیشتر در لبه‌ها است. A71 و A51 یک الگوی متمایز زاویه‌ای در پشت به نام Prism Crush هستند که احتمالا S11 فاقد آن خواهد بود.
 

A71، که قویتر از A51 است، دارای یک نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن 2,400x1,080 است، پردازنده هشت هسته‌ای دارد که مشخصات آن اعلام نشده، رم 6/8GB و حافظه 128GB  (به علاوه اسلات برای میکرو‌اس‌دی)، چهار دوربین عقب اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در صفحه نمایش و یک باتری 4,500mAh است. این گوشی در چهار رنگ «Prism Crush» قابل دسترسی است: مشکی، نقره‌ای، آبی و صورتی.
 
A51 اندکی کوچکتر از آن است و نمایشگری 6.5 اینچی (با همان رزولوشن) دارد، پردازنده آن هم هشت هسته‌ای است ولی مشخصات آن ذکر نشده، و همچنین از رم 4/6/8GB  و حافظه  64/128GB(با یک اسلات microSD )، چهار دوربین عقب با یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، اسکنر اثر انگشت درون‌صفحه‌ای، و یک باتری 4,000mAh برخودار است.
 
گفته می‌شود که S11 دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است، و اگر این دوربین دستکم به همان خوبی دوربین 108 مگاپیکسلی Mi Note 10 شیائومی باشد (که اصلا هم بعید نیست اینطور باشد، چرا که آن سنسور ساخت سامسونگ بوده است)، این یکی از قوی‌ترین سیستم‌های دوربین اسمارتفون در دنیا خواهد بود.
 
 
کد مطلب: 59202
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام