۱
۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴

تلاش اپل برای ساخت هدست با پشتیبانی همزمان از واقعیت افزوده و واقعیت مجازی

ایتنا- اپل قصد دارد تا فناوری‌های واقعی افزوده و واقعیت مجازی را در یک هدست جای‌داده و آن را با پردازنده‌ای از برند خودش برای سال 2020 به بازار عرضه کند.
تلاش اپل برای ساخت هدست با پشتیبانی همزمان از واقعیت افزوده و واقعیت مجازی
اپل قصد دارد تا فناوری‌های واقعی افزوده و واقعیت مجازی را در یک هدست جای‌داده و آن را با پردازنده‌ای از برند خودش برای سال 2020 به بازار عرضه کند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، تیم کوک به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی اپل این روزها به فناوری واقعیت افزوده امید بسیاری دارد و اعلام کرده است که این فناوری به‌اندازه آیفون‌ها برای این کمپانی مهم است.
به‌ این‌ ترتیب به نظر می‌رسد که او برای واقعیت مجازی نیز برنامه‌هایی دارد.
 
گزارش‌های به‌دست‌آمده از فردی که برنامه‌های اپل آشنایی دارد حاکی از آن است که این کمپانی در همین راستا این روزها روی هدستی کار می‌کند که بتواند این دو فناوری را به‌صورت همزمان پشتیبانی کند.
برنامه‌های اپل نشان از آن دارند که این هدست قرار است تا با صفحه‌نمایشی 8K برای هرکدام از چشم‌ها عرضه شود که رزولوشن آن بالا تز بهترین تلفن‌های همراه هوشمند امروزی است.
علاوه بر این هدست یادشده ممکن است با تلفن‌های همراه هوشمند یا کامپیوترها همگام شود یا به‌صورت مستقل نیز کار کند.
 هدست واقعیت مجازی اپل
 
گفتنی است این پروژه که با نام کدگذاری شده T288 هنوز در مراحل اولیه خود به سر می‌برد، اما اگر همه‌چیز خود پیش برود، این هدست برای سال 2020 روانه بازار خواهد شد.
با این‌ وجود ممکن است اپل این برنامه را تغییر داده یا حتی ساخت این دستگاه را به‌صورت کلی لغو کند.
 
شایان ذکر است که تیم کوک پتانسیل فناوری واقعیت افزوده را بیشتر از واقعیت مجازی می‌داند زیرا واقعیت افزوده به شما اجازه می‌دهد که بیش‌تر در محیط اطراف خود حضورداشته باشید.
در هر صورت برای اپل ضروری است که تمرکز خود را از روی آیفون‌ها کاهش داده و بر دستگاه‌های دیگری سرمایه‌گذاری کند، زیرا آیفون‌ها که منبع اصلی درآمد این شرکت هستند از رکود بازار تلفن‌های همراه هوشمند متأثر شده‌اند.
 
کد مطلب: 58958
نام شما
آدرس ايميل شما


معصومه
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام