۰
plusresetminus
شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۰

پایان کار سه نرم‌افزار مایکروسافت از جمله مترجم اسکایپ

ایتنا- شرکت مایکروسافت به عملکرد سه نرم‌افزار مختلف خود پایان داده و به‌صورت رسمی اعلام کرده است که این برنامه‌ها دیگر شامل پشتیبانی این شرکت نخواهند بود.
پایان کار سه نرم‌افزار مایکروسافت از جمله مترجم اسکایپ
شرکت مایکروسافت به عملکرد سه نرم‌افزار مختلف خود پایان داده و به‌صورت رسمی اعلام کرده است که این برنامه‌ها دیگر شامل پشتیبانی این شرکت نخواهند بود.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، سه نرم‌افزار اصلی شرکت مایکروسافت از رده خدمات و پشتیبانی این شرکت خارج شده است که مهم‌ترین آنها را باید ساختار مترجم همزمان برنامه اسکایپ دانست.
 
نخستین برنامه حذف شده از این لیست، برنامه ارائه رسید مایکروسافت بوده و دومین مورد نیز مربوط به ساختار مدیریت مشتریان آوت لوک بوده است.
به این ترتیب این دو برنامه به همراه مترم اسکایپ، دیگر برای کاربران قابل استفاده نخواهد بود.
 
 
 
البته نکته بسیار مهم این است که دو برنامه نخست کاربران به مراتب کمتری از سیستم مترجم اسکایپ داشته است و به همین دلیل نیز شاید کمبود این برنامه بیش از سایر موارد به چشم بیاید.
 
بسیاری از افراد با عرضه شدن ساختار مترجم برای اسکایپ، آن را با ساختار زیرنویس مایکروسافت وان نوت مشابه دانسته و عاقبتی مشابه را برای هر دو محصول در نظر گرفته بودند که با توجه به لغو شدن هر دو پروژه باید گفت که این موضوع درست بوده است.
 
هنوز مشخص نیست که مترجم اسکایپ بر روی نسخه‌های فعلی این نرم‌‌افزار به کار ادامه خواهد داد یا بدون به‌روزرسانی بازهم شاهد از کار افتادن آن خواهیم بود.
با این حال نکته مهم این است که شایعاتی درباره عرضه برنامه جدید و جایگزین برای این سه برنامه به گوش می‌رسد که باید منتظر اعلام صحت و سقم آنها ماند.
 
کد مطلب: 58902
برچسب ها: مایکروسافت
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام