۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۳

پشتیبانی اپراتورهای ایرانی از کاربران در عراق

ایتنا - تیم های پشتیبانی اپراتورهای ایرانی در حدود ۱۴ نقطه از مسیر راهپیمایی زائران در خاک عراق، آماده سرویس دهی به زوار اربعین هستند.
پشتیبانی اپراتورهای ایرانی از کاربران در عراق

تیم‌های پشتیبانی اپراتورهای ایرانی در حدود ۱۴ نقطه از مسیر راهپیمایی زائران در خاک عراق، آماده سرویس دهی به زوار اربعین هستند.

اسماعیل رادکانی مشاور وزیر ارتباطات در امور تأمین و بهبود ارتباطات مناسبت‌های مذهبی، ملی و منطقه‌ای با اعلام این خبر گفت: تیم‌های پشتیبانی اپراتورهای ایرانی در کشور عراق در بیش از ۱۴ نقطه، مستقر هستند.

به گزارش ایتنا از مهر، وی تصریح کرد: این تیم‌های پشتیبانی برای ارائه سرویس به مشترکان ایرانی در نجف صحن حضرت زهرا، مقبره الحکیم، عمود ۱، تقاطع جاده کوفه با جاده نجف کربلا، عمودهای ۲۰۲، ۵۴۶، ۸۲۸، ۱۱۲۰، سید جوده کربلا، اطراف حرم امام حسین (ع) شارع العلقمی و شارع الحر، سامرا و کاظمین، مستقر شده‌اند و آماده خدمت‌رسانی به زوار اربعین هستند.

مشاور وزیر ارتباطات افزود: در همین حال با همکاری اپراتورهای عراقی در مسیر نجف به کربلا سرویس «وای فای» در موکب‌های حضرت زهرا (ابتدای مسیر نجف) مسجد و مقبره الحکیم، عمود ۲۰۲ موکب امام خمینی، عمود ۲۸۶ موکب امام رضا (ع)، عمود ۳۰۹، عمود ۴۶۰ موکب احباب الزهرا، عمود ۵۴۸، عمود ۷۰۷ موکب امام رضا (ع)، عمود ۸۲۸ موکب صاحب‌الزمان، عمود ۹۵۳ موکب شهید الله، عمود ۱۱۲۰ موکب خدام الحسین و عمود ۱۲۲۲، ارائه می‌شود.

رادکانی در مورد مشکلاتی که در ارتباط از ایران با عراق برای برخی از زوار ایجادشده است، گفت: در تماس‌های وارده به ایران از طرف عراق مشکلی گزارش نشده است اما شکایت‌هایی درباره کیفیت ارتباطات از ایران با عراق وجود داشت که با پایش‌های مستمر در حال بررسی و رفع مشکل هستیم. از روز گذشته نیز اینترنت عراق به‌صورت ۲۴ ساعته برقرار است و زوار می‌توانند علاوه بر اینترنتی که روی خط گوشی خود دارند، از اینترنت وای فای در مراکزی که اعلام‌شده نیز استفاده کنند.
کد مطلب: 58490
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام