۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۹

کاربران ویندوزفون می توانند از نرم افزارهای اندرویدی استفاده کنند

ایتنا- به‌تازگی دو توسعه‌دهنده روشی ابداع کرده‌اند که با استفاده از آن می‌توان نرم‌افزارهای اندروید را روی تلفن‌های همراه هوشمند مجهز به ویندوزفون اجرا کرد.
کاربران ویندوزفون می توانند از نرم افزارهای اندرویدی استفاده کنند
به‌تازگی دو توسعه‌دهنده، روشی را ابداع کرده‌اند که با استفاده از آن می‌توان نرم‌افزارهای اندروید را روی تلفن‌های همراه هوشمند مجهز به ویندوزفون اجرا کرد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی windowscentral، گزارش‌های به‌ دست‌ آمده از Windows United حاکی از آن است که دو توسعه‌دهنده ابزاری را عرضه کرده‌اند که با استفاده از آن می‌توان پروژه متوقف شده Astoria مایکروسافت را روی ویندوزفون اجرا کرد.
هدف پروژه Astoria این بود که توسعه‌دهندگان اندروید و iOS به‌راحتی بتوانند نرم‌افزارهای خود را روی ویندوزفون اجرا کنند.
 
با این‌ حال در این فرایند باید چیزهای زیادی را در نظر بگیرید و یکی از آنها این است که این ابزار تنها با شمار خاصی از دستگاه‌های ویندوزی با دو ساخت متفاوت (10166 و 10536) کار می‌کند.
با این‌ حال می‌توان این ابزار را روی دستگاه‌هایی مانند لومیا 640 تا لومیا 1520 و اچ تی سی وان m8 و دو مدل از سامسونگ اکتیو فعال کرد.

علاوه بر این، از آنجایی‌ که پروژه Astoria بر پایه اندروید 4.4 ساخته شده است، پس احتمالا با مشکلات سازگاری نرم‌افزار روبرو می‌شوید.
بسیاری از نرم‌افزارهای اندرویدی جدید از این نسخه اندروید پشتیبانی نمی‌کنند و همچنین برای نصب این نرم‌افزارها نیازمند دانلود فایل APK آنها هستید.
 
علاوه بر این، فرایند به‌کارگیری پروژه Astoria روی تلفن‌های همراه ویندوزفون بسیار طولانی و خسته‌کننده است.
برای این کار شما می‌بایست در ابتدا مطمئن شوید که نسخه سیستم عامل شما از این روش پشتیبانی می‌کند یا خیر و سپس آن را با آنلاک کرده و فایل‌ها را با استفاده از خط فرمان لود کنید.
 
کد مطلب: 58321
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام