۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۷

رمزارزها با سقوط ارزش در برابر دلار مواجه شدند!

ایتنا - ارزش بیت کوین در برابر دلار ۱۵ درصد سقوط کرد.
رمزارزها با سقوط ارزش در برابر دلار مواجه شدند!

پس از آن که یک پلتفرم معاملات ارزی در بورس نیویورک نام بیت‌کوین را از فهرست ارزهای مجاز برای معاملات آتی حذف کرد، ارزش بیت‌کوین با سقوط ۱۵ درصدی به ۸۳۷۷ دلار رسید که پایین ترین سطح به ثبت رسیده  برای این ارز محبوب در طول سه ماه اخیر محسوب می‌شود.

به گزارش ایتنا از ایسنا، کیائو وانگ، مدیر موسسه " ماسری" که در زمینه مطالعات ارزهای دیجیتالی فعالیت دارد گفت: حتی برای بیت‌کوین نیز این سقوط سنگین یک اتفاق کم‌سابقه محسوب می‌شود.

یک معامله‌گر ارزهای دیجیتالی نیز که خواست نامش فاش نشود گفت که سقوط بیت‌کوین در بازار می‌تواند تحت تاثیر تصمیم اخیر کاهش ضریب اهرم معاملاتی در بازار ارز سیشل نیز قرار گرفته باشد.

علاوه بر بیت کوین ارزش دیگر ارزهای یا دیجیتالی نیز با سقوط‌های سنگینی همراه بود تا جایی که ارزش اتریوم با کاهش ۱۵.۸۴ درصدی به ۱۶۹.۶۸ دلار، ارزش بیت‌کوین کش با کاهش ۲۲.۶۱ درصدی به ۲۲۶.۵۶ دلار، ارزش لایت‌کوین با کاهش ۱۵.۴۱ درصدی به ۵۷ دلار، ارزش استلار با کاهش ۱۴.۷۴ درصدی به ۰.۰۵۴ دلار، ارزش مونرو با کاهش ۱۴.۲ درصدی به ۵۹.۴۰ دلار، ارزش دش با کاهش ۱۶.۲۵ درصدی به ۷۳.۸۱ دلار و ارزش زد کش با کاهش ۳۶.۳۲ درصدی به ۱۶۹.۶۸ دلار رسید.

الکس ماشینسکی، مدیر موسسه " سلسیوس نتورک" گفت: عملکرد ناامیدکننده اخیر نشان می‌دهد که هنوز سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری‌های کلان در ارزهای دیجیتالی تردید دارند و با آغاز روند نزولی بازار فروش‌ها بیشتر از حد عادی انجام می‌شود که همین مساله کار را برای یک اصلاح منطقی در بازار دشوار می‌کند. چیزی که شاهدش هستید این است که معامله گران خرد و کم تجربه با ورود به این بازار فقط کار را بدتر کرده‌اند و هیجانات بازار را تشدید می‌کنند.
کد مطلب: 58275
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام