۰
plusresetminus
سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۸

حراج بیت‌کوین‌های غیرقانونی

ایتنا - دولت انگلستان بیت‌کوین‌های غیرقانونی به ارزش تقریبی 662 هزار دلار را در یک حراجی به فروش می‌رساند.
حراج بیت‌کوین‌های غیرقانونی


 پلیس بریتانیا بیت‌کوین های مذکور را از فرد خلافکاری بدست آورده که از راه فروش داده‌های شخصی کاربران و هک کردن سایت‌ها به کسب درآمد نامشروع می‌پرداخته است. اتریوم، ریپل و چندین توکن دیگر از دارایی‌هایی هستند که در حراجی به فروش خواهند رسید.

به گزارش ایتنا از تابناک، قرار است بیت‌کوین‌های مذکور در حراجی Wilsons Auction تحت نظر مقامات انگلیسی به فروش برسند. بناست در خلال حراجی دارایی‌های غیرقانونی دیگری همچون اتومبیل، ساعت‌های لوکس و جواهرات نیز به فروش برسند. حراجی مذکور در طی چند روز با امکان خرید آنلاین و فیزیکی برگزار خواهد شد.

جالب است بدانید حراجی مورد بحث ماه مارس سال جاری میلادی با برگزاری اولین حراجی بیت‌کوین‌های غیرقانونی جنجال ایجاد کرد. در آن حراجی با حمایت دولت بلژیک، 315 بیت کوین غیرقانونی به ارزش 3.1 میلیون دلار با حضور خریدارانی از 90 کشور دنیا زیر چکش حراج رفت.

پلیس ایالات متحده آمریکا نیز از سال 2014 و پس از دستگیری گردانندگان فروشگاه اینترنتی مواد مخدر «راه ابریشم» (Silk Road)، در حال فروش بیت‌کوین‌های غیرقانونی است. ژانویه گذشته پلیس این کشور در یکی از آخرین موارد نزدیک به 3600 بیت کوین به ارزش 30 میلیون دلار را به فروش رساند. چند ماه بعد نیز 600 بیت کوین به ارزش 4 میلیون دلار به حراج رفت.

حراجی Wilsons Auctions با بیش از 80 سال سابقه، یکی از باسابقه‌ترین حراجی‌های بریتانیا محسوب می‌شود. این حراجی در همکاری با بیش از 17 کشور مختلف دارایی‌های مختلف شامل ارزهای دیجیتال، اتومبیل‌های گرانقیمت، ساعت‌های لوکس و کالاهای ارزشمند دیگر را قیمت گذاری کرده و حراج می‌کند.

حراجی مذکور دو روز دیگر و در تاریخ 25 سپتامبر (سوم مهر) برگزار شده و فرصت خوبی برای افرادی است که به دنبال خرید ارز دیجیتال با قیمت پایین هستند.
 
کد مطلب: 58252
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام