۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۰

بازگشت اپلیکیشن CamScanner به گوگل پلی!

ایتنا - چندروز پیش خبری منتشر شد مبنی بر آسیب‌پذیر بودن اپلیکیشن محبوب CamScanner که به گفته کارشناسان امنیتی، حاوی بدافزار است و گوگل نیز این برنامه را حذف کرد. اما حالا این اپلیکیشن دردسرساز به گوگل پلی بازگشته است!
بازگشت اپلیکیشن CamScanner به گوگل پلی!

برنامه جنجالی کم اسکنر که به دلیل آلودگی بدافزاری از فروشگاه پلی‌استور گوگل حذف شده بود، مجددا به این فروشگاه بازگشته است.

به گزارش ایتنا از فارس، برنامه کم‌اسکنر که برای اسکن کردن سریع اسناد به کار می‌رود توسط هزاران کاربر گوشی‌های اندرویدی بارگذاری شده بود، اما بعد از مشخص شدن آلودگی آن به یک بدافزار نمایش دهنده انبوه آگهی، گوگل کم‌اسکنر را از پلی‌استور خود حذف کرد.

بررسی‌ها نشان می‌داد تنها نسخه اندرویدی برنامه کم‌اسکنر آلوده به بدافزار نمایش دهنده آگهی است و نسخه سازگار با آیفون کم اسکنر چنین مشکلی ندارد. از همین رو این نسخه برای کاربران آیفون کماکان در دسترس بود.

طراحان کم اسکنر در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کردند که بخش مربوط به نمایش آگهی را از اپلیکیشن یادشده پاک کرده‌اند و نسخه 5.12.5 این برنامه که در دسترس قرار گرفته هیچ مشکل امنیتی ندارد و عموم علاقمندان می‌توانند آن را بارگذاری و نصب کنند.
کد مطلب: 58072
نام شما
آدرس ايميل شما


خلیلی
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام
متاسفانه بر خلاف فرمایشتان، هنوز خبری از اپلیکیش camscanner در پلی استور نیست.
چند روز یه سر کاریم.
اگه واقعا این اپلیکیش برنمی گرده ، اپلیکیش دیگری در حد امکانات کم اسکنر معرفی نمایید
متأسفم از شرکت سازنده اش که خیلی ها رو وابسته کرد و حالا !!!!!!
بنده نزدیک به ۳۰۰ برگ سند علمی، کاری، تحقیقی و ... را با کم اسکنر، اسکن کرده بودم که متاسفانه چند روزیه بلاتکلیف موندم . خواهشا یه اپلیکیش با کیفیت خوب مثل کم اسکنر با خدمات مستمر معرفی نمایید.
ممنون میشم.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام