۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۵

افت ارزش ۱۵ درصدی بیت‌کوین

ایتنا - ارزش بیت کوین تنها در طول یک هفته اخیر ۱۵ درصد ریزش کرد.
افت ارزش ۱۵ درصدی بیت‌کوین

ارزهای مجازی در هفته‌ای که گذشت عملکردی بسیار بد را به ثبت رساندند به گونه ای که شاخص ارزهای مجازی بلومبرگ ۱۲ درصد ریزش کرد که یکی از بدترین عملکردهای امسال آن‌ها بود. هم‌چنین ارزش بیت کوین در یک هفته ۱۵ درصد ریزش کرد که از نوامبر سال گذشته تاکنون مشاهده نشده بود.

به گزارش ایتنا از ایسنا، مت مالی، استراتژیست بازار در موسسه "میلر پلاس" گفت: روند صعودی ماه گذشته ارزهای دیجیتالی پس از آن شدت گرفت که برخی از معامله گران تصور کردند این ارزها به زودی جز دارایی‌های امن خواهند بود با این حال اظهارات مقامات مالی و بانکی مختلف در سراسر جهان نشان داد که هنوز برای رسیدن به این نقطه راه زیادی در پیش است و انگیزه معامله‌گران در نتیجه این اظهارات تا حد زیادی از بین رفت.

در حال حاضر ۳.۱۵ میلیون بیت‌کوین استخراج شده است که ۸۵ درصد ظرفیت آن است. متس گرینسپن، تحلیل گر ارشد بازار در موسسه "ای تورو" گفت: با توجه به این که قیمت ارزهای دیجیتالی بر حسب شرایط اقتصادی و رویکرد مقامات جهانی نسبت به آن‌ها تعیین می‌شود باید منتظر واکنش ادامه دار معاملات این ارزها نسبت به کاهش نرخ بهره در سراسر جهان باشیم.

بیت‌کوین در روز ششم اوت (پانزدهم مرداد) به کانال ۱۲ هزار و ۳۰۰ دلاری رسیده بود در پایان معاملات هفتگی با ۱.۹۸ درصد کاهش نسبت به روز قبل خود به ازای ۱۰ هزار و ۱۴۳.۸۱ دلار مبادله شد. روند نزولی قیمت ها در بیشتر ارزهای دیجیتالی مهم دیگر نیز ادامه داشت تا جایی که اتریوم با ۰.۴۲ درصد کاهش به ۱۸۴.۱۸ دلار، بیت کوین کش با ریزش ۱.۵۳ درصدی به ازای ۳۰۴.۶۹ دلار، لایت کوین با ریزش ۲.۵۹ درصدی به ازای ۷۲.۵۲ دلار و مونرو با ریزش ۰.۸ درصدی به ازای ۸۲.۱ دلار معامله شد.
کد مطلب: 57778
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام