۱۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۳

سئو سایت و تاثیر شگفت انگیز آن در افزایش درآمد

تمام کسانی که کمی سررشته در این زمینه داشته باشند، متوجه هستند سئو در درجه اول کمک می کند تا از رقبا خود سبقت بگیرید. استراتژی های SEO این امر را محقق می سازند. دقت داشته باشید صورت سهل انگاری در این مورد ممکن است ضربه جبران ناپذیری به کسب و کار خود وارد کنید.
سئو سایت و تاثیر شگفت انگیز آن در افزایش درآمد
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



سئو سایت از جایگاه ویژه ای در کسب و کارهای اینترنتی برخوردار است. امروزه شاهد هستیم که تاثیر سئو خیلی بیشتر از دیگر روش های بازاریابی اینترنتی برای تبلیغ یک کسب و کار می باشد. SEO باعث پیشرفت چشمگیر در زمینه فعالیت شما می شود؛ بنابراین اگر می خواهید که موفقیت خود را تضمین کرده و برای آینده خاطر جمع شوید، بهتر است برای رسیدن به این هدف، کسب و کار خود را به دست افرادی بسپارید که در زمینه بهینه سازی سایت خبره هستند.
بسیاری از دانشجویان آموزش سئو امیر قمصری از او می پرسند چه اهمیتی دارد این افراد را شناسایی کنیم؟ او در پاسخ به آن ها می گوید: 
تمام کسانی که کمی سررشته در این زمینه داشته باشند، متوجه هستند سئو در درجه اول کمک می کند تا از رقبا خود سبقت بگیرید. استراتژی های SEO این امر را محقق می سازند. دقت داشته باشید صورت سهل انگاری در این مورد ممکن است ضربه جبران ناپذیری به کسب و کار خود وارد کنید.
خیلی از افراد در کسب و کار آنلاین خود نگران فروش محصولات هستند. آیا سئو سایت برای این افراد هم مفید خواهد بود؟ در ادامه پاسخ امیر قمصری در مورد این موضوع را مشاهده می کنیم:
اهمیت سئو در کسب و کار اینترنتی تا حد بسیار زیادی مورد بررسی اساتید و مدرسین این رشته قرار گرفته است. نتیجه ی این تحقیقات نشان داده است اکثر افرادی که می خواهند به عنوان مثال محصولی را خریداری کنند، ابتدا در فضای مجازی درباره آن محصول جستجو کرده و اطلاعاتی کسب می کنند. لذا می شود نتیجه گرفت اگر بهینه سازی سایت شما به درستی انجام شده باشد، ممکن است نیمی از این کاربران برای خرید کالای خود به شما اعتماد کرده و به جای مراجعه به بازار، خرید خود را از طریق وب سایت شما انجام دهند.
اگر دقت کرده باشید بهینه سازی سایت به شکلی اشتباه، ممکن است به کسب و کار شما آسیب وارد کند. به عنوان مثال برخی کسب و کارها دز زمینه ایمیل مارکتینگ، با ارسال ایمیل به صورت رگباری صدمه هایی جبران ناپذیر به برند خود می زنند. بنابراین لازم است تا تیمی مجرب این کار را برای شما انجام دهند. البته استفاده از دوره های آموزش سئو نیز برای شخص شما بسیار مفید و ارزشمند خواهد بود. تیم قدرتمند نیوسئو یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید برای رونق بخشیدن به کسب وکار خود به آن مراجعه کنید.
 
اکنون ممکن است سؤال پیش بیاید که یک سئوکار در چه زمینه هایی باید کار کند تا بهبود رتبه سایت شما تضمین شود؟ در ادامه به بررسی بیشتر SEO و برخی نکات کاربردی آموزش سئو خواهیم پرداخت...
 

آموزش ایمیل مارکتینگ

 
در دنیای امروزی و با توجه به افزایش کاربرد اینترنت در زندگی روزمره انسان ها، ایمیل به یکی از مهمترین ابزارها برای ارتباط برقرار کردن تبدیل شده است. Email marketing (بازاریابی ایمیلی) یکی از بهترین روش های موجود برای بهبود یک کسب و کار می باشد؛ به این صورت که یک برند برای فروش محصولات خود و یا معرفی کسب و کارش به دسته ای از افراد ایمیل ارسال خواهد کرد. آموزش ایمیل مارکتینگ ممکن است در ظاهر ساده به نظر برسد اما قوانین و اصول خاص خود را دارد که حتما باید رعایت شوند. (در این قسمت ذکر این نکته ضروری است که برخلاف تصور اکثر صاحبان وب سایت ها که فکر می کنند ایمیل مارکتینگ دیگر مثل گذشته بازخورد مناسبی ندارد، هنوز جزو 3 روش برتر بازاریابی اینترنتی است.
 

سئو عبارات کلیدی وب سایت


کاربران گوگل از برخی کلمات خاص برای جستجو استفاده می کنند تا به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنند. گوگل نیز به عنوان یک موتور جستجو پیشرفته، در بهبود بخشیدن به این روند، فعالیت های گوناگونی را انجام داده است. بنابراین یک سئوکار حرفه ای با رعایت اصول و قوانین خاصی که گوگل در زمینه عبارات کلیدی از صاحبان سایت ها انتظار دارد، عبارات کلیدی که بیشترین کاربرد در زمینه ی کسب و کار شما دارند را به صورت بهینه در محتوای سایتتان می گنجاند. تیم تولید محتوای نیوسئو در رابطه با این موضوع فعالیت های گوناگونی را انجام داده است. آن ها نتیجه گرفته اند که محتوا یکی از فاکتورهای کلیدی سئو سایت به شمار می رود.
 

بک لینک ها


بک لینک نیز یکی از ارکان جداناشدنی بهینه سازی سایت می باشد. شما می توانید از وب سایت هایی که در رتبه های بالاتر در زمینه مشابه با شما فعالیت دارند، کمک گرفته و رتبه سایت خود را ارتقا دهید. اینجاست که بک لینک ها جایگاه ارزشمند خود را نشان می دهند. بنابراین لازم است تا بر روی بک لینک های وب سایت شما به صورت تخصصی کار شود.

 

 

متا دیسکریپشن (توضیحات متا)


متا دیسکریپشن شامل توضیحات کوتاهی درباره محتوا اصلی صفحه شما می باشد. کاربری که در مورد موضوعی خاص در گوگل در حال جستجو می باشد، با مطالعه ی توضیحات متا وب سایت شما، باید اطلاعاتی مفید و کاربردی را به دست بیاورد. در غیر این صورت احتمال افزایش نرخ کلیک سایتتان به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.
مواردی که گفته شد تنها بخشی از سئو سایت به شمار می رود. لذا تصور کنید که در نتایج جستجو گوگل با بهینه سازی مواردی که گفته شد و  بسیاری از موارد مهم دیگر، رتبه اول را کسب کنید. حالا نه تنها در یک کسب و کار اینترنتی برند شده اید، بلکه سرمایه ای که در این راه هزینه کرده اید نیز به شما بازگشته است. اکنون به آن موفقیتی که در انتظارش بودید، رسیده اید.
در نهایت، با توجه به آمارهای به دست آمده از فعالیت های چندساله سایت newseo، سئو سایت به شدت در حال رشد می باشد و اکثر کسب و کارهای اینترنتی در در این زمینه شروع به فعالیت کرده اند و حتی بعضی از آن ها  شروع به برگزاری کلاس های آموزش سئو کرده اند. چه خوب است که قدر زمان را دانسته و هرچه زودتر با کسب اطلاعات کامل، وب سایت خود را برای رسیدن به رتبه اول نتایج جستجو گوگل به دستان متخصصین سئو بسپارید. امیر قمصری به عنوان یکی از موفق ترین افراد در این زمینه همیشه می گوید:
زمانی که در اوج باشید؛ دیگر هیچ چیز رؤیا نیست...
 
 
کد مطلب: 57550
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما


هانی
feedback
Iran, Islamic Republic of
با درود
سپاس از مقاله زیبا و البته 100درصد کاربردی شما . رعایت نکات ظریف و کاربردی کاملا مشهود است و مفید خلاصه کردن چنینی مطلب گسترده ای قاعدتا بسیار حساس و زمانبر خواهد بود .
نکات بسیار آموزنده و کاربردی بودند
mobin
feedback
Iran, Islamic Republic of
ممنون استفاده کردم از متن
مخصوصا قسمتی که درباره ایمیل مارکتینگ توضیح داده بودید. فکر نمی کردم بشه از ایمیل هم برای سئو سایت کمک گرفت
Hassan ghasemi
feedback
United States
سلام . من الان که سایت شما رو دیدم متوجه شدم خیلی ابتدایی و آماتور کار میکردم و واقعا چه عالی که در این سطح آموزش دارید . توضیحات جامع بود امیدوارم بتونم به زودی به دوره های شما بپیوندم
حامی
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت جناب قمصری و تیم حرفه ای نیوسئو
ممنون بابت مقاله خوبتون .
من شخصا از سئو درامدهای بسیار خوبی داشتم و واقعا تاثیرات سئو را کاملا حس کردم .
با توجه به اینکه در حال حاضر سایتهای زیادی وارد عرصه میشن، برای رقابت و بقا نیاز دارند در صدر نتایج گوگل قرار بگیرن که خب بدون سئو نمیتونن موفق بشن و همین باعث شده که سئو هم برای کارشناسان این حرفه درآمدزایی خوبی داشته باشه و هم برای صاحبان کسب و کارهایی که از سئو برای افزایش درامد استفاده کردند. به نوعی یک بیزینس برد برد هست.
نکته :پیشنهاد میکنم صاحبان کسب و کارهای اینترنتی با کارشناسان یا تیمهایی وارد همکاری سئو بشن که خود اون شخص یا تیم در سئو صاحب رزومه و رنک خوبی باشن و با هر شخصی که این ادعا رو داره بدون بررسی همکاری نکنن، چون اشتباهات در سئو میتونه جبران ناپذیر هم باشه.
با تشکر
سمیرا خالصی
feedback
United States
سلااام، واقعااااا مررررسی از مطلبتون باید بگم ای کاش زودتر این پست رو میخوندم تا این همه هزینه های واهی برای تبلیغات برندم نمیکردم و حالا هیچی که هیچی، خیلی خوب شد که فهمیدم سئو چیه و میتونم بجای تبلیغات دروغ از ایمیل مارکتینگ و سئو استفاده کنم و چقدر مطمئن توی این زمینه هزینه کنم.
جواد کامرانی فر
feedback
United States
سپاس بی کران از استاد عزیزم امیر قمصری، ممنونم که انقدر مطمئن میتونم در کنار شما و تیمتون رنک های بالا و روزهای خوب رو تجربه کنم.
و سپاس مجدد از نویسنده این مطلب که به زیبایی هرچه تمام تر توانسته است اهمیت سئو و ایمیل مارکتینگ رو برای ما و بقیه شرح بده. باز هم ممنونم از حال خوبی که برای ما سختید. اطلاعات هرچقدر که بیشتر شوند، تجربه کاری لذت بخش تر می شود.
008 neda
feedback
United States
درود مطلب عالی، عالیه عالی بود
تشکر از اینکه با جزئیات توضیح دادید. اگه بیشتر در مورد ایمیل مارکتینگ توضیح بدین ممنون میشم
یا راهنمایی کنید که منبع خوبی برای کمک پیدا کنم. تشکر
مخفی
feedback
United States
سلام توروخدا یکی من رو بیشتر راهنمایی کنه که چطور میتونم بک لینک بگیدم؟ هیچ کسی به من لینک نمیده و الان سه ماهه که دارم تلاش میکنم. تورو خدا راهنماییم کنید؟! دیگه نمیدونم چکار کنم ینفر بهم گفته بود از آقای قمصری بپرسم ولی من هیچ دسترسی به ایشون ندارم
محمد کمالی
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام و عرض ادب
واقعا ممنون از مطلبتون. چند ماهی میشه دارم درباره سئو تحقیق میکنم که ببینم چرا اصلا باید برای سایتم روش کار کنم. با این مقاله راحت منو قانع کردید اهمیت سئو رو بفهمم و تا چه حد زیادی میتونه باعث موفقیتم بشه
خداقوتتتتتت
المیرا
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام، من از دو ماه پیش سئو رو شروع کردم و دنبال آموزش های مختلف سئو بودم. با نیوسئو آشنا شدم و از داخل اپلیکیشن، فایل های آموزشی زیادی خریدم. برام جالب بود مقاله شون رو اینجا دیدم. امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
سئو تاثیر دارد اما نه خیلی زیاد و بیشتر تبلیغ برای سئو کاران هست
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام