۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۹

همکاری اریکسون و نوکیا در حوزه 6G

ایتنا - اپراتور مخابراتی کره‌ای اس‌کی تله کام و دو شرکت نوکیا و اریکسون تحقیقات خود در زمینه استاندارد مخابراتی نسل ششم را آغاز کرده‌اند.
همکاری اریکسون و نوکیا در حوزه 6G


در شرایطی که استاندارد مخابراتی نسل پنجم تلفن همراه هنوز در بسیاری از کشورها عملیاتی نشده، کره‌ای‌ها با همکاری نوکیا و اریکسون در حال بررسی نیازمندی‌های راه اندازی نسل بعدی شبکه‌های ارتباطی همراه هستند.

در همین راستا SK Teleco، تفاهم نامه‌ای را با نوکیا و اریکسون برای آغاز بررسی‌های مشترک سه جانبه به امضا رسانده است. در بیانیه SK Telecom در این مورد آمده است: همکاری میان سه شرکت برای پیشبرد فناوری و استاندارد شبکه‌های نسل ششم که هنوز به درستی تعریف نشده است، بسیار مهم است.

به گزارش ایتنا از مهر، اپراتور کره‌ای همچنین اعلام کرده برای ارتقای شبکه‌های نسل پنجم با شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات مخابراتی همکاری خواهد کرد. از جمله موضوعات تحقیقاتی این سه شرکت می‌توان به نحوه استفاده از هوش مصنوعی، خدمات چندرسانهای و غیره در شبکه‌های نسل ششم اشاره کرد. اریکسون، نوکیا و سامسونگ سه شرکت تأمین کننده تجهیزات شبکه‌های نسل پنجم SK Telecom محسوب می‌شوند.

شبکه مخابراتی نسل پنجم کره یک ماه بعد از راه اندازی ۲۶۰ هزار مشترک دارد و امید می‌رود به زودی به رکورد یک میلیون نفر دست یابد. راه اندازی دفاتر کاری هوشمند با استفاده از این فناوری در دستور کار مقامات کره‌ای قرار دارد.
کد مطلب: 56998
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
چه می‌کنه این نوکیا،اچ ام دی نوکیا رو از ورشکستگی نجات داد
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام