۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۶

طرح جدید ملکه انگلستان برای حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی

ایتنا - بر اساس اطلاعات ارائه‌شده در فهرست شغلی منتشرشده در روز جمعه، خاندان سلطنتی انگلستان این روزها به دنبال مسئول ارتباط دیجیتالی ویژه‌ای است که روش‌های جدیدی را برای حفظ حضور ملکه درپیش چشمان عموم و درصحنه جهانی پیدا کند.
طرح جدید ملکه انگلستان برای حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی
 افرادی که فکر می‌کنند توییت‌ها و پست‌های اینستاگرامی‌شان استانداردهای کاخ باکینگهام را دارد ممکن است بخواهند برای شغل جدیدی که با خانواده سلطنتی در ارتباط است، درخواست بدهند.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، بر اساس اطلاعات ارائه‌شده در فهرست شغلی منتشرشده در روز جمعه، خاندان سلطنتی انگلستان این روزها به دنبال مسئول ارتباط دیجیتالی ویژه‌ای است که روش‌های جدیدی را برای حفظ حضور ملکه درپیش چشمان عموم و درصحنه جهانی پیدا کند. در این فهرست آمده است که :« اگر یک ملاقات، مراسم اهدای جایزه یا نامزدی سلطنتی را پوشش می‌دهید باید مطمئن شوید که کانال‌های دیجیتالی ما به‌طور مداوم علاقه افراد را جذب خواهند کرد و به بازه‌ای از مخاطبان خواهند رسید.»

 
 
 
کاندیدای این شغل به‌منظور شایستگی برای دریافت آن باید تجربه زیادی درزمینهٔ ساخت و نشر محتوای دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی، مهارت‌های کافی برای عکس‌برداری و تجربه تولید محتوای زنده شبکه‌های اجتماعی را داشته باشند. شخص استخدام‌شده حقوقی معادل 38000 دلار دریافت خواهد کرد و از بسته‌های مزایای جامع از قبیل طرح بازنشستگی سخاوتمندانه، 33 روز تعطیلات سالانه ازجمله تعطیلات بانکی، ناهار آزاد و دسترسی به آموزش و توسعه برای بهبود مهارت‌های رسانه‌های اجتماعی بهره‌مند خواهد شد.
 
بااین‌حال این اولین باری نیست که خانواده سلطنتی انگلستان به شبکه اجتماعی توجه می‌کنند و پیش‌ازاین نیز در ماه مارس این خانواده راهنمایی را برای کانال‌های ویژه  خود تنظیم کردند. این راهنما، دنبال کننده‌ها را از گذاشتن کامنت های تهدیدآمیز، نفرت‌انگیز و اسپم بازمی‌دارد. البته ملکه الیزابت نیز در شبکه‌های اجتماعی جدا نیست به‌تازگی در اینستاگرام پست گذاشته و در بخش لایو فیس بوک نیز حاضر شده است.
 
کد مطلب: 56689
نام شما
آدرس ايميل شما


ساواش
feedback
Iran, Islamic Republic of
تمام ممالک دنیا دارن از شبکه های اجتماعی سود میبرن ما با فیلترینگ خودمون تحریم کردیم!!!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام