۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۵

حالت ناشناس به گوگل مپس می‌آید

گوگل اخیرا دست به تلاشهایی برای تقویت حریم خصوصی زده است.
حالت ناشناس به گوگل مپس می‌آید
گوگل مپس به زودی حالت ناشناس (Incognito Mode) خودش را خواهد داشت.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از مشبل، گوگل در رویداد I/O 2019 خود، اعلام کرد که تنظیمات محرمانگی را «در چند هفته آینده» به Google Maps می‌آورد.
 
در توئیتر رسمی گوگل (@Google) آمده است:
در قابلیتی که به زودی به  @googlemaps اضافه می‌شود، وقتی حالت ناشناس را در مپس روش می‌کنید، فعالیتتان(مانند محل‌هایی که جست‌وجو می‌کنید یا از آنها مسیر را پیدا می‌کنید) در اکانت گوگل شما ذخیره نخواهد شد. کافیست روی تصویر پروفایلتان بزنید تا به آسانی این قابلیت روشن یا خاموش شود.
 
وقتی این قابلیت راه‌اندازی شود، کاربران قادر خواهند بود تا در زمان استفاده از سرویس مپ به راحتی روی تصویر اکانت گوگلشان کلیک کنند و حالت ناشناس را با زدن روی دکمه مربوطه خاموش یا روشن کنند.
با روشن کردن حالت ناشناس در مپس، گوگل فعالیت جست‌جوی شما را برای مکان‌هایی که برای آنها جهت‌یابی خواهید کرد ذخیره نخواهد کرد.
 


گوگل اخیرا دست به تلاش‌هایی برای تقویت حریم خصوصی زده است. در هفته گذشته، این شرکت قابلیتی را اعلام کرد که می‌تواند به طور منظم  Location Historyو دیگر داده‌های فعالیتی را در زمانی که تنظیم شود حذف کند.
این غول جست‌وجو همچنین قابلیت Incognito Mode  را در میان سرویس‌های مختلفش، همچون یوتیوب برای اندروید، عرضه کرده است.  
 
این شرکت همچنین در اوائل سال جاری میلادی حفره‌ای را بست که به وب‌سایت‌ها اجازه ممانعت از استفاده کاربران کروم از حالت ناشناس را می‌داد.
 
گوگل همچنین اوائل 2019 اعلام کرد که به ارائه حالت ناشناس بر روی محصولات اپ مستقل خود، مانند Google Search، ادامه خواهد داد.
  
کد مطلب: 56587
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام