۱
۱
plusresetminus
دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۰

پرتال مخابرات خلاصه کارکرد و ریز مکالمات را ارائه می‌دهد

ایتنا - ​​​​​​​مشتریان شرکت مخابرات ایران می‌توانند سرویس ریز مکالمات تلفن و همین‌طور خلاصه کارکرد تلفن ثابت خود را از پرتال شرکت مخابرات ایران دریافت کنند.
پرتال مخابرات خلاصه کارکرد و ریز مکالمات را ارائه می‌دهد

شرکت مخابرات ایران، اعلام کرده که از این پس مشترکان تلفن ثابت می‌توانند با ورود به پرتال شرکت مخابرات ایران به آدرس WWW.tci.ir و کلیک بر روی لینک «مخابرات من» و با واردکردن نام کاربری و رمز عبور وارد صفحه کاربری شوند. پس از باز شدن صفحه کاربری مشترک، روی لینک تلفن کلیک کرده و سپس بر روی لینک خلاصه کارکرد و یا ریز مکالمات برحسب نوع نیاز کلیک می‌کند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، بنا بر اعلام، در سرویس خلاصه کارکرد شماره‌های هر تماس قابل‌مشاهده نیست و سرویس ریز مکالمات جزئیات بیشتری از کارکرد تلفن ثابت را نسبت به خلاصه کارکرد داراست، با این توضیح که دریافت این سرویس نیازمند رمز دوم است و مشترک قبل از اقدام به دریافت ریز مکالمات از طریق پرتال TCI لازم است با مراجعه به مرکز مخابراتی مربوط به تلفن خود، رمز دوم را پس از احراز هویت دریافت کند.
کد مطلب: 56506
نام شما
آدرس ايميل شما


محسن
feedback
United States
واقعا خجالت نمی کشید از راه اندازی سایت. آیا تا حالا خودتون رفتید تو پرتال و ببینید که اصلا درسترسی نداریدکه وارد باشید و صورتحساب بگیرید.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام