۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۱

اینستاگرام ممکن است تعداد لایکهایی که گرفته‌اید را مخفی کند

ایتنا - این تغییر می‌تواند تاثیری مثبت بر کاربران داشته باشد که برخی از آنها با مشکلات روانی که توسط شبکه‌های اجتماعی تشدید می‌شوند دست و پنجه نرم می‌کنند.
اینستاگرام ممکن است تعداد لایکهایی که گرفته‌اید را مخفی کند
ظاهرا این شرکت می‌گوید که مایل است تا تمرکز را بر تعداد اشتراک‌گذاری محتوا، به جای میزان محبوبیت آن، سوق دهد.
 
به گزارش ایتنا به نقل از cnet، در پی تصمیم احتمالی این شرکت، ممکن است به زودی فشارهای برای دریافت لایک در اینستاگرام کاهش یابد.
 
جین مانچون وانگ، کارشناس فضای مجازی، در یک توئیت اخیر خود نوشته است که این سایت اشتراک‌گذاری عکس در حال تست یک تغییر طراحی است که می‌تواند تعداد لایک‌های یک پست را پنهان نماید.
 
در یک اسکرین‌شات از اپ اینستاگرام که وانگ به اشتراک گذاشته (@wongmjane) این مطلب دیده می‌شود: «ما می‌خواهیم فالوئرهای شما بر آنچه به اشتراک می‌گذارید تمرکز کنند، و نه بر تعداد لایکهایی که پستتان دریافت می‌کند. در طی مدت این آزمایش، فقط فردی که یک پست را به اشتراک گذاشته تعداد کل لایکهایی که دریافت می‌کند را خواهید دید».
 
شما همچنان خواهید توانست چند عکس و نام از افرادی که پستی که بر روی فیدتان لایک کرده‌اند را ببینید، ولی عددی که نشان دهد چه تعداد افراد آن را لایک کرده‌اند وجود نخواهد داشت. فقط فردی که پستی را به اشتراک گذاشته است می‌تواند تعداد کل لایک‌های دریافت شده را ببینید.
 

اینستاگرام واکنشی فوری به این موضوع نشان نداده است ولی یکی از نمایندگان آن به وبسایت TechCrunch گفت که این طراحی یک نمونه اولیه است که در حال حاضر در حال تست شدن نیست.
 
این تغییر می‌تواند تاثیری مثبت بر کاربران داشته باشد که برخی از آنها با مشکلات روانی که توسط شبکه‌های اجتماعی تشدید می‌شوند دست و پنجه نرم می‌کنند. تقلا برای کسب تعداد مشخصی از لایکها یا «محبوب» به نظر رسیدن ممکن است مشکلاتی برای کاربران به همراه داشته باشد. یک مطالعه انجام شده در سال 2017 در بریتانیا به این نتیجه رسید که از جمع پنج شبکه اجتماعی عمده، اینستاگرام مضرترین شبکه برای سلامت روانی جوانان است.
 
 
کد مطلب: 56314
نام شما
آدرس ايميل شما


محمدرضا کیانفر
feedback
Iran, Islamic Republic of
احد آزادیخواه نماینده ملایر در مجلس گفت: اینستاگرام با مسدود کردن صفحات فرماندهان سپاه مانع جریان آزاد اطلاعات در میان کاربران می‌شود.

آقای آزادیخواه،
تنها راه مقابله با این کار زشت اینستاگرام این‌ست که فیلترینگ اینترنت، پارازیت ماهواره و ممیزی نشریات را لغو کنیم.
سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام