۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۳

نسخه تمام دیجیتال اکس باکس وان S به زودی عرضه می‌شود

ایتنا- به نظر می‌رسد که شایعات پیرامون ساخت کنسول بازی اکس باکس وان تمام دیجیتال واقعی باشند و قرار است که این دستگاه بدون دیسک‌خوان و با حافظه 1 ترابایتی در اروپا عرضه شود.
نسخه تمام دیجیتال اکس باکس وان S به زودی عرضه می‌شود
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، بر اساس تصاویر افشا شده از سوی WinFuture به نظر می‌رسد که اکس باکس وان اس تمام دیجیتال به‌زودی وارد بازارهای جهانی می‌شود. این کنسول با همان شیوه مورد انتظار طراحی شده است و بدون جایگاهی برای خواندن بلو ری ارائه می‌شود. این سیستم به‌احتمال‌قوی دارای 1 ترابایت حافظه است و کپی بازی‌های فروزا هرایزن 3، ماین کرفت و سی آف تیفز به‌صورت از پیش نصب‌شده به همراه آن عرضه خواهد شد.
 
 
 
این سیستم تمام دیجیتال به‌احتمال بسیار زیاد در تاریخ 16 آوریل رونمایی خواهد شد و تا تاریخ 7 ماه مه در بازار اروپا عرضه می‌شود. اگر این زمان‌های ارائه‌شده دقیق باشند، انتظار می‌رسد که همین الگوی زمانی برای کشورهای دیگر نیز رعایت شود. بااین‌وجود، این نسخه از اکس باکس وان اس قطعا به ارزانی چیزی که در شایعات گفته شده بود نخواهد بود و این نسخه در حدود 230 یورو به فروش خواهد رسید.
 
البته از تغییر قیمت این کنسول در کشورهایی که اکس باکس وان اس استاندارد را با تخفیف ویژه به فروش می‌رسانند، شگفت‌زده نخواهیم شد.  بااین‌حال کاهش قیمت این محصول به نسبت نسخه دیگر آن تا حد زیادی منطقی به نظر می‌رسد و به‌نوعی نشان‌دهنده بخشی از آزمایش‌های مایکروسافت برای خط تولید جدید اکس باکس‌ها است. اگر فروش این محصول برای مایکروسافت سودآور باشد این کمپانی به‌احتمال بسیار زیاد استراتژی عرضه کنسول‌های بدون دیسک را سرلوحه کار خود قرار خواهد داد.
 
کد مطلب: 56274
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام