۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۵

پورشه مدل تمام الکتریکی ماکان اس‌.یو.وی را عرضه می‌کند

ایتنا- قرار است که پرفروش‌ترین خودروی شرکت پورشه تحت عنوان ماکان اس‌.یو.وی در اوایل دهه آینده میلادی به صورت کاملا الکتریکی به بازار عرضه شود.
پورشه مدل تمام الکتریکی ماکان اس‌.یو.وی را عرضه می‌کند
منابع مختلف اعلام کردند که اولین خودرو شرکت پورشه که قرار است به صورت کاملا الکتریکی به بازار عرضه شود و در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد، مدل ماکان اس.یو.وی خواهد بود.
به تازگی این شرکت خودروسازی آلمانی، صحت چنین مسئله‌ای را تأیید کرد و به زودی شاهد حضور “Macan SUV” برقی در جاده‌های جهان خواهیم بود.

به گزارش ایتنا به نقل از ورج، ماکان تمام‌برقی قرار است که در اوایل دهه آینده میلادی تولید و به بازار عرضه شود. این خودرو در حال حاضر، پرفروش‌ترین خودروی شرکت پورشه است و این شرکت در سال 2018 موفق شد که 90000 ماکان اس.یو.وی را به فروش برساند و از کاین اس.یو.وی و پانامرا سدان هم سبقت بگیرد.
 
خودرو برقی ماکان یا “Macan EV” سومین خودروی تمام‌برقی شرکت پورشه خواهد بود و شرکت مورد بحث قصد دارد خودروی تایکان سدان را در اواخر سال 209 به بازار عرضه کند.
تایکان سدان، در واقع نسخه نهایی مفهوم “Mission E” شرکت پورشه خواهد بود.
نسخه کراس‌اوور خودرو تایکان، “Cross Turismo” نام دارد که در سال 2020 وارد مرحله تولید خواهد شد.
 پورشه تمام الکتریکی

شرکت پورشه می‌خواهد از همان سیستم شارژ 800 ولتی که در تایکان و کراس توریزمو استفاده کرده بود، در ماکان اس.یو.وی استفاده کند.
این شرکت هنوز جزئیات بیشتری در مورد ماکان برقی منتشر نکرده است. با این اوصاف کاربران می‌توانند منتظر سرعت شارژ بالا باشند و ظرف مدت 15 دقیقه، حدود 250 مایل به قابلیت این خودرو اضافه خواهد شد.
 
لازم به ذکر است که این قابلیت شارژ در ایستگاه‎‌های شارژ خودرو پورشه اتفاق خواهد افتاد.
شرکت پورشه به صراحت اعلام کرده نسل بعدی ماکان به صورت کاملا برقی به بازار عرضه می‌شود و این جمله بیانگر این مطلب است که وقتی نسخه “SUV” به “EV” تبدیل شود، قرار نیست که حالت گازسوز در آن وجود داشته باشد و این مسئله با توجه به موقعیت ماکان به عنوان پرفروش‌ترین خودروی شرکت پورشه، اهمیت زیادی دارد.
 
کد مطلب: 55757
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام