۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۳

همه اخبار و شایعات مطرح در باره پرچمدار جدید سامسونگ

ایتنا - تصویری که تحلیلگران، کارشناسان و درزدهندگان اخبار از گلکسی S10 ارائه نموده‌اند گویای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای در این دستگاه است.
پیش‌بینی‌ها در مورد گلکسی S10: رونمایی در 20 فوریه، گلکسی بادز، دوربین سوراخ‌پانچی، مشخصات، قابلیت‌ها و قیمت
 
سامسونگ در نمایشگاه CES 2019 در بیانیه‌ای تاریخ و مکان رویداد رونمایی (Unpacked) بعدیش را اعلام کرد و ما اکنون می‌دانیم که پرچمدار بعدی این کمپانی گلکسی S10 نام خواهد داشت.
رویداد رونمایی آن در ساعت 11 صبح چهارشنبه 20 فوریه (ساعت 22:30 یکم اسفند) در تالار مدنی بیل گراهام در سان فرانسیسکو خواهد بود.
 
به گزارش ایتنا به نقل از cnet، احتمال می‌رود که همراه با آن حداقل یک نمای مختصر از گوشی تاشوی گلکسی X نیز در این رویداد به نمایش در آید. همچنین، بنا بر گزارش وال استریت ژورنال و همچنین وب‌سایت Gizmodo، احتمال می‌رود که آغاز تحویل این گوشی از ماه مارس (اواسط اسفند 98) باشد.
 
چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 855، به عنوان پردازنده این گوشی، یک غول به تمام معنا به نظر می‌رسد.
نتایج بنچمارک اولیه نشان می‌دهد که سرعت آن به قدری خواهد بود که گلکسی S9 و الجی V40 را به طرز محسوسی پشت سر خواهد گذاشت.
 
سوای عملکرد، تصویری که تحلیلگران، کارشناسان و درزدهندگان اخبار از گلکسی S10 ارائه نموده‌اند گویای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای در این دستگاه است که از جمله آنها می‌توان به وجود یک سنسور اثرانگشت، حسگر تشخیص چهره (Face ID) خاص این کمپانی، یک نمایشگر Infinity-O و حافظه داخلی بالا در حد کامپیوترها اشاره کرد.
در صورتی که حتی برخی از این شایعات صحت داشته باشند، سامسونگ دست به کار بزرگی زده و جایگاه خود را در صدر هیاهوی دنیای گوشی‌ها تثبیت خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی اس 10

 
اما اگر این خبرها واقعیت نداشته باشد راه دشواری پیش روی آن خواهد بود. گلکسی S9 و S9 پلاس که در فوریه پارسال معرفی شدند فروش چندان ویژه‌ای نداشتند.
کاهش میزان فروش گوشی‌ها اکنون تهدیدی برای همه برندها به شمار می‌رود، و کمپانی چینی هواوی، که با پشت سر گذاشتن اپل به رتبه دوم پرفروش‌ترین برندهای جهان رسید، اکنون صدرنشینی سامسونگ را هدف قرار داده، و پیش‌بینی هم می‌شود که تا سال 2020 به این هدف دست یابد؛ هواوی اواخر سال 2018 اعلام کرد که در این سال 200 میلیون گوشی فروخته است.
 
با توجه به این حساسیت‌ها، و با توجه به اینکه تنها چند روز تا این رویداد بزرگ باقیمانده است، شایعات و اخبار مختلفی درباره دهمین پرچمدار سری S سامسونگ به گوش می‌رسد.


      در همین باره بیشتر بخوانید:
         - قیمت، تاریخ عرضه و اطلاعات مربوط به گلکسی اس 10
         - احتمال استفاده از حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در گلکسی اس 10

 
کد مطلب: 55592
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام