۰
plusresetminus
چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵

نخستین شاسی بلند بسیار لوکس مرسدس-میباخ + ویدیو

ایتنا - این اتومبیل بسیار هوشمند ساخته شده است و بنا بر شرایط محیطی، شرایط آب و هوایی و زمان شبانه روز ماساژور صندلی‌‌ها، عطر داخل اتاق‌، نورپردازی با رنگ‌های مختلف‌، موسیقی متناسب و ... را تنظیم می‌کند.
نخستین شاسی بلند بسیار لوکس مرسدس-میباخ + ویدیو
شرکت مرسدس-میباخ که به صورت ویژه در زمینه ساخت لوکس‌ترین و گران‌ترین اتومبیل‌های جهان فعالیت می‌کند از نخستین شاسی بلند خود با نام «ویژِن مرسدس-میباخ آلتیمِیت لاکچری» رونمایی کرد.

به گزارش ایتنا به نقل از کارمگزین، این محصول که در اصل ساختار اتومبیل‌های شاسی بلند را شامل می‌شود، بر پایه خودروهای لیموزین و به صورت کشیده ساخته شده است تا ترکیبی از این دو خانواده را در اختیار علاقمندان قرار دهد.

فضای داخل سالن این اتومبیل بسیار لوکس و زیبا ساخته شده است و شرکت سازنده ادعا می‌کند در هر بخش از باکیفیت‌ترین مواد موجود در جهان استفاده کرده است. تمام بخش‌های مختلف در این اتومبیل مبتنی بر یک سیستم مرکزی موسوم به «انرژایزینگ» در اختیار راننده قرار می‌گیرند. این سیستم بسیار هوشمند ساخته شده است و بنا بر شرایط محیطی، شرایط آب و هوایی و زمان شبانه روز ماساژور صندلی‌‌ها، عطر داخل اتاق‌، نورپردازی با رنگ‌های مختلف‌، موسیقی متناسب و ... را تنظیم می‌کند.

نمایشگر مرکزی که روی کنسول جلو نصب شده است کنترل همه بخش‌ها را به صورت هوشمند در اختیار راننده قرار می‌دهد. راننده همچنین می‌تواند در صورت تمایل از سیستم کاملا خودران هم بهره ببرد تا بدون هرگونه مشکل به مقصد برسد.

موتور این اتومبیل توان 750 اسب بخاری دارد و البته باتری‌های لیتیوم-یونی که زیر بدنه جاسازی شده‌اند با توان 80 کیلو وات ساعت امکان رانندگی با انرژی الکتریسیته تا فاصله 500 کیلومتری را هم فراهم می‌کنند. این اتومبیل می‌تواند با حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت حرکت کند.
در اینجا تصویر ویدیویی نخستین شاسی بلند ساخته شده در برند مرسدس-میباخ را مشاهده می‌کنید.
 
 
کد مطلب: 54877
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام