۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۶

عرضه الکسا مخصوص ویندوز در ویندوز استور

ایتنا- به تازگی مشخص شده که اپلیکیشن الکسا در ویندوز استور عرضه شده است و کاربران ویندوز می‌توانند از اپلیکیشن این دستیار صوتی نهایت استفاده را ببرند.
عرضه الکسا مخصوص ویندوز در ویندوز استور

برخی از کاربران به طور مرتب به دنبال دسترسی به اپلیکیشن الکسا در سیستم عامل ویندوز بودند و می‌خواستند که از این برنامه در کامپیوتر شخصی خود استفاده کنند.
به تازگی شرکت آمازون اعلام کرد که الکسا در ویندوز استور یا فروشگاه ویندوز عرضه شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از این اپلیکیشن در کامپیوتر شخصی خود استفاده کنند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، این شرکت اعلام کرد که دستگاه‌هایی که از ویندوز 10 استفاده می‌کنند می‌توانند از اپلیکیشن بهره ببرند.
این برنامه برای اولین بار در آلمان، انگلستان و ایالات متحده عرضه شده است و در سال 2019 در دسترس کشورهای دیگری هم قرار می‌گیرد. این برنامه قبلا به صورت سفارشی روی برخی کامپیوترها نصب می‌شد.
 
سخنگوی آمازون اذعان داشت: «با اضافه شدن الکسا به ویندوز استور، کاربران می‌توانند به تمام قابلیت‌های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند. لازم به ذکر است که برای نصب این برنامه، نیاز به هیچ سخت افزار خاصی نیست. می‌توانید سوالات خود را از آن بپرسید، ساعت زنگ‌دار را تنظیم کنید، تقویم خود را مدیریت کنید و تمام کارهای ممکن را انجام دهید.»
 

آمازون اعلام کرد که در اوایل سال آینده میلادی قابلیت‌های دیگری هم به این اپلیکیشن اضافه می‌شود وکاربران می‌توانند از این قابلیت‌ها برای انجام کارهای دیگر استفاده کنند.
آمازون همواره در حال هوشمندتر شدن است و کاربران می‌توانند به صورت مداوم این اپلیکیشن را به‌روزرسانی کنند.
 
همکاری آمازون و مایکروسافت همچنان ادامه دارد.
این دو شرکت چند ماه قبل پیش‌نمایشی از ترکیب کورتانا -الکسا را رونمایی کردند و این پیش‌نمایش را روی اسپیکرهای اکو و ویندوز 10 اجرا کردند.

این دو شرکت تصمیم دارند که به زودی چندین کار هوشمند دیگر انجام دهند و تجربه‌های جالب دیگری در اختیار کاربران قرار دهند.
 
کد مطلب: 54710
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام