۲
۰
plusresetminus
سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۷

هواوی از اپل و سامسونگ سبقت می‌گیرد

ایتنا- شرکت هواوی به خاطر سرعت بالا در تولید گوشی‌های هوشمند جدید از شرکت‌های اپل و سامسونگ سبقت گرفت. سامسونگ و اپل نتوانستند با سرعتی بهتر محصولات خود را به بازار عرضه کنند و گوی سبقت از آنها ربوده شد.
هواوی از اپل و سامسونگ سبقت می‌گیرد
مدتی که است شاهد جریمه متوالی شرکت‌های سامسونگ و اپل به خاطر محصولاتشان هستیم؛ به گونه‌ای که این دو شرکت میلیون‌ها دلار در ایتالیا جریمه شدند.
برخی از تحلیلگران و کارشناسان مختلف بر این باور و عقیده هستند که این دو شرکت در پی این هستند که سرعت به‌روزرسانی نرم‌افزاری محصولات خود را کاهش دهند تا کاربران را مجبور به خرید مدل‌های جدیدتر کنند.

به گزارش ایتنا به نقل از اوبرگیزمو، هواوی، شرکتی است که تمام تلاش و توان خود را به کار بسته است تا در رقابت با دو شرکت مذکور، پیشرو و پیروز میدان باشد و قلب بازار گوشی هوشمند را در دست بگیرد.
این شرکت پس از تلاش‌های سامسونگ و اپل به خاطر کاهش سرعت محصولات قبلی، توانست در بازار به برتری دست یابد و در عین حال گوشی‌های قبلی خود را هم توسعه و ارتقاء می‌دهد.
 
هواوی اخیرا می‌کوشد که محصول جدید خود را هم به مشتریان معرفی کند.
هواوی میت 20 پرو محصولی با قابلیت‌های فراوان است که بازار و هوادارن را به سمت خود می‌خواند. کاری که شرکت‌های اپل و سامسونگ انجام می‌دهند به نوعی کهنگی برنامه‌ریزی‌شده است. اپل اعلام کرد که کهنگی برنامه‌ریزی‌شده دلایل مختلفی دارد.
 

اپل برای کار خود دلایلی آورد و اعلام کرد که مثلا برای جلوگیری از خاموش شدن تصادفی گوشی‌ها، اقداماتی انجام داده است و در زمینه پردازشگر گوشی‌ها هم دارد کار می‌کند.
این شرکت به خاطر سوء تفاهم موجود عذرخواهی کرد و عنوان کرد که از کاربران می‌خواهد که طبق میل و سلیقه خود عمل کنند.
 
شرکت سامسونگ هم اعلام کرد که هیچ اقدامی جهت کاهش سرعت به روزرسانی نرم‌افزاری خود انجام نداده است و تمایل دارد که گوشی‌هایی با سرعت بالا در دست مشتریان باشد.
هواوی اذعان داشت: «ما هیچ تلاشی برای کاهش سرعت گوشی‌های خود انجام نمی‌دهیم و هواداران خود را مجبور به خرید گوشی جدید نمی‌کنیم.»
 
کد مطلب: 54597
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Romania
فقط نوکیا
تامی
feedback
Turkey
من و خانوادم حدود 10 سال بود که کاربر سامسونگ بودیم. اما بعد از این که گوشی هامون بعد از حدود 2 سال تقریبا غیرقابل استفاده می شدند تصمیم گرفتم به یک برند دیگه مهاجرت بکنم. فکر من این بود که برخی از برندها تنها به دلیل مشهور و در دسترس بودنشون محصولاتشون رو می فروشن و در این بین کیفیت محصولات اهمین اصلی خودش رو از دست داده چون اونها فکر می کنن به دلیل برندشون هر جوری هست یه جورایی قادر به ادامه فروش هستند. این فکر من درست هم از آب دراومد. چند وقتیه که اپل و سامسونگ رسما به دلیل یواش تر کردن عمدی دستگاه هاشون تیتر روز شدند. به همین دلیل تصمیم گرفتن یک برندی که فعلاً فروشش مبتنی بر برندش نیست رو انتخاب بکنم اما در این بین دنبال این بودم که خدمات بعد از فروشش و دسترسی به محصولات یدکیش اونقدرها هم سخت نباشه. به همین دلیل هواوی پی 10 لایت رو خریدم. اما حدود 1 سال هست که دارم از این دستگاه استفاده می کنم و تازه متوجه شدم که چه کارهایی با یک تلفن میشه انجام داد! به خاطر راضی بودنم از تلفن بود که هم برای اعضای خونوادم چند تا از همین دستگاه گرفتم. با قیمتی که هواوی داشت از بین برندهای دیگه فقط لاستیکاش رو بهم می دادن! اما بعد از حدود 1 سال استفاده متوجه شدم که نباید فریب برندهای بزرگ رو خورد چونکه اونها فکر می کنن پل رو رد شدن و رضایت مشتریان توی فروششون تاثیری نداره.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام