۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۶
با فناوری واقعیت افزوده:

فیس‌بوک با قابلیت AR ads امکان تجربه لباس جدید را برای کاربران فراهم کرد

ایتنا - اگر شما از آیتم مربوطه خوشتان آمد، می‌توانید مستقیما از تجربه AR به صفحه خرید آن انتقال بیابید.
فیس‌بوک با قابلیت AR ads امکان تجربه لباس جدید را برای کاربران فراهم کرد
 
News Feed شما در فیسبوک به واقعیت افزوده مجهز می شود.
 
به گزارش سرویس اخبار فناوری از رایورز به نقل از cnet، فیس‌بوک در حال آوردن واقعیت افزوده (AR) به تبلیغاتش است تا شما بتوانید لباس‌ها و گریم را پیش از انجام خریدتان «پرو» کنید.
AR ads به همان صورت سایر گزینه‌ها در News Feed ظاهر خواهد شد، که دربرگیرنده یک گزینه جدید "Tap to try on" در عکس مورد نظر خواهد بود. اگر شما این کار را انجام دهید، فیس‌بوک به دوربین شما دسترسی می‌یابد و به شما این امکان را می‌دهد که ببینید ظاهرتان با آن چه شکلی خواهد شد.
 
این غول شبکه‌های اجتماعی در پست بلاگش توضیح داده است که اگر شما از آیتم مربوطه خوشتان آمد، می‌توانید مستقیما از تجربه AR به صفحه خرید آن انتقال بیابید.
 
Michael Kors نخستین برندی بود که، با فراهم آوردن امکان پرو کردن و خرید عینک، این تبلیغات را تست کرد. فیس‌بوک در صدد است تا با برندهایی مانند Sephora قابلیت AR ad خود را بسط دهد، و بنا بر گزارش‌ها برندهای دیگری نیز به این روند خواهند پیوست.
 


این حرکت جدید، فیس‌بوک را به یک بازار AR وارد می‌کند که قبلا در سلطه اسنپ‌چت بود، که قابلیت Lenses اسپانسرشده را عرضه نمود.
 
در ماه مه، فیس‌بوک از یک نسخه با کاربری آسان‌تر از AR Studio خود رونمایی کرد که با اپ‌های Messenger و اینستاگرام سازگاری خواهد داشت.
این شرکت همچنین در اوائل امسال پورتال‌های سری تکنولوژی AR Target Tracker را در پوسترهای فیلم Ready Player One به طور مخفی جای داد.
 
کسب پیشتازی در این فرمت یکی از اهداف فیس‌بوک از سال 2017 بوده است؛ در آن سال مارک زاکربرگ مدیرعامل این شرکت گفت که در حال تست راههایی برای پیاده سازی این تکنولوژی است.
 
کد مطلب: 53452
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام