۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۷

ایرپاد به کمک افراد کم‌شنوا می‌آید

ایتنا - ایرپادهای اپل با بهره‌مندی از قابلیت جدید Live Listen، به شنیدن صدای پیرامون کاربران کمک به‌سزایی می‌کنند.
ایرپاد به کمک افراد کم‌شنوا می‌آید


قرار است سیستم عامل آی او اس ۱۲ (iOS ۱۲) اپل با ویژگی جدیدش، به ابزار سودمند و کاربردی برای آن دسته از کاربرانی که قدرت شنیداری چندان بالایی ندارند، تبدیل شود.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از ایسنا، نسخه دوازدهم سیستم عامل آی او اس اپل که در کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) رونمایی و معرفی شد، امکان و قابلیت جدیدی به‌نام Live Listen دارد که احتمالا در اختیار کاربران هدست‌های ایرپاد اپل قرار خواهد گرفت.

این قابلیت جدید که در سال ۲۰۱۴ میلادی برای نخستین بار معرفی شد، برای افراد کم‌شنوایی که از سمعک استفاده می‌کنند، بسیار مفید است چراکه آنها قادر خواهند بود با گجت‌های مبتنی بر سیستم عامل iOS ، صدای موجود در محیط پیرامون خود را بهتر بشنوند.

کم‌شنوایانی که سمعک آنها با گوشی‌های آیفون اپل سازگاری دارد، می‌توانند به وسیله برنامه سمعک  Made for iPhone و فعال‌سازی آن، به راحتی در اماکن پر سروصدا و شلوغ صداهای موردنظر خود را بشنوند و با گوشی خود صحبت کنند.

به تازگی این ویژگی به ایرپادهای اپل نیز اضافه شده است که با توجه به هدست و هدفونی بودن این گجت، می‌تواند تجربه لذت بخش و فوق العاده راحتی را برای افراد کم‌شنوا به ارمغان بیاورد.
به طور قطع، افزودن این قابلیت به ایرپادهای اپل می‌تواند استقبال از این محصول را به شکل غیرقابل تصوری افزایش بدهد چراکه افراد دارای مشکلات شنیداری می‌توانند به راحتی از آن استفاده کرده و صداهای محیط اطراف خود را بشنوند.
کد مطلب: 53049
برچسب ها: ایرپاد فناوری
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام