۰
plusresetminus
دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۹

ابزار جدید فیس‌بوک برای مدیریت گروه‌ها

ایتنا - شبکه اجتماعی فیس‌بوک به‌تازگی خدمات جدیدی درزمینهٔ مدیریت گروه‌های خود ارائه کرده است که این شبکه را از تمام رقبای خود متمایز می‌سازد.
ابزار جدید فیس‌بوک برای مدیریت گروه‌ها
شبکه اجتماعی فیس‌بوک به‌تازگی خدمات جدیدی در زمینه مدیریت گروه‌های خود ارائه کرده است که این شبکه را از تمام رقبای خود متمایز می‌سازد.

به گزارش ایتنا از رایورز فیس‌بوک در طول چند سال اخیر به‌صورت منظم خدمات خود در زمینه مدیریت گروه‌ها و صفحات را بهینه‌سازی نموده و امسال نیز روندی مشابه در دستور کار این شرکت قرار داشته است.

به‌تازگی فیس‌بوک قابلیت‌های جدیدی برای مدیریت گروه‌ها را به شبکه اجتماعی خود افزوده است تا بر اساس آن، کسب‌‌وکارها، هنرمندان و برندهای بزرگ بتوانند بر اساس صفحات خود، گروه‌هایی ویژه را تشکیل دهند.
حال این شرکت قابلیت‌های جدید خود را به نحوی ارائه داده است که با ورود اعضاء، پست‌های تبریک عضویت برای آنها ارسال و هر گروه نیز نشان‌واره خاصی را به کاربران خود ارائه خواهد نمود.
 
از سوی دیگر، مدیران گروه نیز می‌توانند مزایای جدیدی را در اختیار داشته باشند که از میان آنها می‌توان به افزایش امکان ارائه چشم‌اندازهای گروه و همچنین ارتباط منظم‌تر با کاربران در بازه‌های زمانی از پیش تعیین شده اشاره نمود.

بدین‌‌ترتیب زمانی که کاربران در یک گروه بر روی نام کاربر دیگری کلیک می‌کنند، به‌جای این‌که به پروفایل اصلی او منتقل شوند، به پروفایل ویژه کاربر در گروه انتقال خواهند یافت.
همچنین بر اساس تنظیمات عمومی تعیین شده برای هر گروه نیز می‌توان فعالیت‌های کاربران در گروه را در این پروفایل اختصاصی مشاهده کرد.
 
شایان‌ ذکر است که قابلیت‌های یاد شده هم‌اکنون اجرا شده و قابل‌ دسترسی هستند و مدیران گروه‌ها و صفحات فیس‌بوک می‌توانند با مراجعه به بلاگ خبری این شبکه اجتماعی از جزئیات دقیق این امکانات مطلع گردند.
 
کد مطلب: 50757
برچسب ها: فیس‌بوک
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام