۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۰

مایکروسافت برای سازمان‌های غیردولتی، جلسات آموزشی برگزار می‌کند

ایتنا- کارگاه‌های آموزشی به سازمان‌های غیرانتفاعی کمک خواهد کرد تا بیشترین راه‌ حل‌ها را از مایکروسافت و کمک‌های مالی نرم افزاری دریافت کنند.
مایکروسافت برای سازمان‌های غیردولتی، جلسات آموزشی برگزار می‌کند


قرار است مایکروسافت، میزبان یک سری از کارگاه‌های آموزشی برای سازمان‌های غیرانتفاعی واقع در دبی باشد تا برای بهترین و بیشترین راه حل‌ها را از مایکروسافت دریافت کنند. برنامه این کارگاه، همکاری با مربی فناوری ویکی سوکول ایوانز (Vickie Sokol Evans) است و مشتمل بر جلساتی در مورد نکات بهره‌وری و بهره‌برداری حداکثری از نرم‌افزارهای مایکروسافت نظیر اکسل و پاورپوینت و همچنین اطلاعاتی در مورد نحوه دسترسی به برنامه‌های کمک‌های مالی نرم‌افزاری مایکروسافت برای سازمان‌های غیرانتفاعی می‌باشد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ITP.NET، خانم ویکی سوکول ایوانز، نویسنده سری کتاب‌های ۱۰۰ نکته (۱۰۰ Tips) و مدیرعامل و مؤسس شرکت آستین (Austin) نیز هست. وی ضمناً متخصص آموزش بهره‌وری در ارائه محصولات فناوری و راه‌ حل‌ها می‌باشد.

تانیا راد (Tanya Rudd)، رئیس خیریه مایکروسافت گلف گفت سازمان‌های غیرانتفاعی منطقه‌ای، کارهای زیادی در زمینه مقابله با مشکلات و مسائل اجتماعی انجام داده‌اند. آنها بدون دسترسی به فناوری، به اندازه کافی با چالش‌های داخلی و خارجی روبرو هستند.



برنامه کمک‌های مالی غیرانتفاعی نرم‌افزاری مایکروسافت می‌تواند به سازمان‌های غیردولتی کمک کند تا به فضای ابری، آفیس، ابزارهای هوش کسب و کار و... متصل شوند. این کارگاه‌های آموزشی، این سازمان‌ها را به دانشی برای دستیابی و استفاده از فناوری‌های مذکور تجهیز می‌کند.

به گفته این مسئول، بهره‌وری چیزی جز تخصیص مجدد زمان از کارهای تکراری به وظایفی با ارزش افزوده نیست. ویکی (Vickie) به خاطر توانایی رفع مشکلات تکنولوژی و به حرکت درآوردن آن برای هزاران نفر از مردم، تحسین می‌شود.
او در مورد تمام محصولات کنجکاو است و دوست دارد سر از همه چیز دربیاورد تا به کاربران نشان دهد که این محصول، چه قابلیت‌های عالی و منحصر به فردی دارد. پس از این جلسات، سازمان‌های غیرانتفاعی واقع در خلیج فارس، کاملاً بر این تکنولوژی مسلط می‌شوند و می‌توانند بهترین استفاده را از این آموزش‌ها ببرند و زندگی بهتری را رقم بزنند.

تمامی جلسات در اداره مایکروسافت در شهر اینترنتی دبی برگزار می‌شود و از طریق وبینار هم پخش می‌شود. اولین سمینار در تاریخ سی و یکم ژانویه برگزار خواهد شد.
 
کد مطلب: 47743
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام