۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۳
با هدف ارتباط بین دولت و جوانان فعال حوزه وب؛

اجلاس توسعه‌دهندگان وب فارسی برگزار می‌شود

ایتنا - اجلاس توسعه‌دهندگان وب فارسی از ساعت ۸ صبح امروز ۲۲ آذرماه با حضور طراحان و توسعه‌دهندگان وب، فعالان فضای مجازی و علاقه‌مندان به حوزه ارتباطات و فضای وب در سالن همایش‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
اجلاس توسعه‌دهندگان وب فارسی برگزار می‌شود


اجلاس توسعه‌دهندگان وب فارسی با شرکت فعالان وب و توسعه‌دهندگان فضای مجازی از سراسر ایران، توسط کانون توسعه‌دهندگان فضای مجازی امروز برگزار می‌شود.


به گزارش ایتنا از مهر، با توجه به گسترش روزافزون استفاده از فناوری در ایران و استقبال حداکثری افراد جامعه به فضای مجازی، در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیر و اتفاقات فراتر از انتظار در این حوزه توسط فعالان عموماً جوان این عرصه بوده‌ایم.

در این بین نیاز به ایجاد ارتباطی نزدیک میان بخش خصوصی و جوانان در وب فارسی با دولت و دولت‌مردان جمهوری اسلامی ایران بوده است.

در این رابطه اجلاس توسعه‌دهندگان وب فارسی از ساعت ۸ صبح امروز ۲۲ آذرماه با حضور طراحان و توسعه‌دهندگان وب، فعالان فضای مجازی و علاقه‌مندان به حوزه ارتباطات و فضای وب در سالن همایش‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود تا این مساله مهم را مورد بحث و بررسی قرار دهد.

مخاطبان جهت پیشنهاد پرسش از این کارشناسان در پانل مذکور می‌توانند سوالات خود را با هشتگ #AskPW در شبکه‌های اجتماعی مطرح کنند.

همچنین محورهای اصلی برگزاری این اجلاس کسب و کارهای اینترنتی، اقتصاد فضای مجازی، امنیت سایبری، سیستم‌های تحت وب و طراحی و توسعه وب عنوان شده است.
کد مطلب: 46937
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام