۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۹

تورنت بی‌سروصدا تعطیل شد

ایتنا- یکی دیگر از سایت‌های تورنت که تلاش زیادی برای تعطیل کردن آن به عمل آمده Pirate Bay است که البته هربار با استفاده از پسوندی جدید به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
تورنت بی‌سروصدا تعطیل شد


همزمان با تلاش دولت‌های مختلف جهان برای مقابله با سایت‌های غیرقانونی به اشتراک‌گذاری فیلم و موسیقی یک موتور جستجوی مشهور فایل‌های تورنت بی سروصدا تعطیل شده است.


به گزارش ایتنا از فارس، موتور جستجوی لهستانی Torrentz.eu که از سال ۲۰۰۳ به کاربران امکان می‌داد فایل‌های تورنت را در سایت‌های مختلف یافته و بارگذاری کنند، خدمات‌رسانی به افراد را متوقف کرده و از طریق آن دیگر جستجوی فایل‌های تورنت ممکن نیست.

در صورت کلیک بر روی ابزار جستجوی سایت یاد شده کاربران تبلیغات سایت علی‌بابا را مشاهده خواهند کرد. تعطیلی Torrentz.eu چند روز بعد از دستگیری مدیر سایت مشهور میزبانی تورنت KickAssTorrents صورت می‌گیرد. این سایت در ماه جولای توسط پلیس فدرال آمریکا تعطیل شد.

Artem Vaulin مدیر لهستانی این سایت که به نقض قوانین کپی رایت و پولشویی متهم شده، ممکن است به آمریکا مسترد شود. ارزش فایل‌های فیلم و موسیقی که از طریق تورنت‌های این سایت در فضای مجازی توزیع شده بیش از یک میلیارد دلار برآورد می‌شود.
کد مطلب: 44609
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام