۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

"سیب سبز" در شبکه‌های اجتماعی

ایتنا - با گسترش کاربری اینترنت و اقبال مصرف کنندگان به مشاهده و خرید آنلاین محصولات در فضای مجازی، این برند ایرانی نیز حضور خود را در شبکه‌های اجتماعی گوناگون توسعه داده است.



پوشاك كودك و نوجوان سيب سبز را محمد علي انصاريان با سابقه بيش از ٣ دهه فعالیت در زمينه عرضه پوشاك كودك و نوجوان از سال ١٣٥٩ با نام "ني ني مارت "پايه گذاري نمود.

حضور ني ني مارت در بازار پوشاك كودك و نوجوان با نام تجاري "سيب سبز"ادامه يافت و اين برند با هدف توليد با كيفيت ايراني و قيمت مناسب مشغول به فعاليت مي‌باشد.

با گسترش کاربری اینترنت و اقبال مصرف کنندگان به مشاهده و خرید آنلاین محصولات در فضای مجازی، این برند ایرانی نیز حضور خود را در شبکه‌های اجتماعی گوناگون توسعه داده است.

مطابق این گزارش، پوشاك كودك و نوجوان سيب سبز فروش غيرحضوري و آنلاين خود را از طريق كانال تلگرام و صفحه اينستاگرام خود با هدف آسايش و راحتي مشتريان در خريد و صرفه‌جويي در زمان و هزينه، راه‌اندازي نموده است.
همچنين فعاليت فروش آنلاين از طريق وب‌سايت نيز به زودي دوباره از سر گرفته خواهد شد.


همچنين این برند در راستاي مسئوليت‌هاي اجتماعي، همكاري گسترده‌اي در زمينه‌هاي مختلف با موسسات مردم‌نهاد در زمينه كودكان و نابينايان نيز انجام مي‌دهد.

🍏 فروشگاه هاي پوشاك كودك و نوجوان سيب سبز

🍏شعبه مركزي قائم مقام فراهاني ٠٢١٨٨٣٤٨٠٧٦
🍏شعبه امير آباد ٠٢١٨٨٣٥٥٩٤٨
🍏شعبه بابلسر ٠١١٣٥٢٨٧٨٨١

آدرس كانال تلگرام :
Http://telegram.me/greenapplekids2
آدرس صفحه اينستاگرام :
Http://instagram.com/greenapplekids
 
کد مطلب: 44497
نام شما
آدرس ايميل شما