ایتنا - با گسترش کاربری اینترنت و اقبال مصرف کنندگان به مشاهده و خرید آنلاین محصولات در فضای مجازی، این برند ایرانی نیز حضور خود را در شبکههای اجتماعی گوناگون توسعه داده است.
"سیب سبز" در شبکههای اجتماعی
11 مرداد 1395 ساعت 11:32
ایتنا - با گسترش کاربری اینترنت و اقبال مصرف کنندگان به مشاهده و خرید آنلاین محصولات در فضای مجازی، این برند ایرانی نیز حضور خود را در شبکههای اجتماعی گوناگون توسعه داده است.
پوشاك كودك و نوجوان سيب سبز را محمد علي انصاريان با سابقه بيش از ٣ دهه فعالیت در زمينه عرضه پوشاك كودك و نوجوان از سال ١٣٥٩ با نام "ني ني مارت "پايه گذاري نمود.
حضور ني ني مارت در بازار پوشاك كودك و نوجوان با نام تجاري "سيب سبز"ادامه يافت و اين برند با هدف توليد با كيفيت ايراني و قيمت مناسب مشغول به فعاليت ميباشد.
با گسترش کاربری اینترنت و اقبال مصرف کنندگان به مشاهده و خرید آنلاین محصولات در فضای مجازی، این برند ایرانی نیز حضور خود را در شبکههای اجتماعی گوناگون توسعه داده است.
مطابق این گزارش، پوشاك كودك و نوجوان سيب سبز فروش غيرحضوري و آنلاين خود را از طريق كانال تلگرام و صفحه اينستاگرام خود با هدف آسايش و راحتي مشتريان در خريد و صرفهجويي در زمان و هزينه، راهاندازي نموده است.
همچنين فعاليت فروش آنلاين از طريق وبسايت نيز به زودي دوباره از سر گرفته خواهد شد.
کد مطلب: 44497
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/44497/سیب-سبز-شبکه-های-اجتماعی