۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۶

یک‌دهم بودجه سازمانی مخصوص توسعه ابزارهای موبایلی

ایتنا - 42 درصد سازمان‌ها اعلام کردند که طی سال 2016 میلادی سرمایه‌گذاری‌های خود در این زمینه را افزایش می‌دهند.
یک‌دهم بودجه سازمانی مخصوص توسعه ابزارهای موبایلی


مرکز تحقیقاتی گارتنر اعلام کرد سازمان‌ها در مجموع ۱۰ درصد از بودجه خود مخصوص توسعه نرم‌افزاری را به اپلیکیشن‌های موبایلی اختصاص می‌دهند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، با وجود اینکه میزان سرمایه‌گذاری سازمان‌های جهانی برای توسعه ابزارهای موبایلی بسیار کم است، ۴۲ درصد آنها اعلام کردند که طی سال ۲۰۱۶ میلادی سرمایه‌گذاری‌های خود در این زمینه را افزایش می‌دهند.

این دسته از سازمان‌ها توضیح دادند که در مجموع قصد دارند طی سال جاری میلادی میزان بودجه خود برای توسعه ابزارهای کاربردی موبایلی را ۳۱ درصد بیشتر کنند.

«آدریان لئو» مدیر تحقیقات گارتنر در این خصوص گفت: «درخواست سازمان‌های جهانی برای در اختیار گرفتن اپلیکیشن‌های موبایلی رو به افزایش است. ولی تکیه بر این قبلی برنامه‌های کاربردی هنوز به عنوان یک اولویت ویژه برای سازمان‌های جهانی محسوب نمی‌شود. این فرآیند باید هرچه سریع‌تر تغییر کند و سازمان‌ها بدانند که اپلیکیشن‌های موبایلی می‌توانند کارایی فراوانی برای آنها به همراه داشته باشند».

 

بررسی جدید نشان داد بخش اعظم اپلیکیشن‌های موبایلی ساخته شده برای سازمان‌ها مبتنی بر ابزارهای کاربردی موبایلی که برای کاربران شخصی ارائه می‌شوند، توسعه میابند.

مرکز تحقیقاتی گارتنر به این تیجه رسیده است که بیشتر گروه‌های توسعه‌دهنده ابازرهای موبایلی از اپلیکیشن‌های شخصی استفاده می‌کنند که این مسئله می‌تواند امنیت سازمان‌ها را به خطر بیاندازد.
 
کد مطلب: 43863
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام