۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۷

یک مرورگر پرقدرت

ایتنا - اگر از سه مرورگر مطرح دنیای وب مانند کروم، مایکروسافت و IE در کنار یکدیگر استفاده می‌کنید اما به دنبال مرورگر دیگر هستید به شما Vivaldi را معرفی می‌کنیم.
یک مرورگر پرقدرت


مرورگرهای اینترنتی نقش اساسی در مرور ما در فضای وب دارند و قطعاً بدون آن‌ها جست‌و‌جو در وب امکان‌پذیر نبود. هر کاربری بسته به سلیقه و کاری که انجام می‌دهد از یکی از چند مرورگر مطرح در این زمینه کمک می‌گیرد.


هر کدام از این مرورگرها نیز برای جذب کاربران بیشتر به سمت خود، قابلیت‌های مختلفی را در اختیار آن‌ها می‌گذارند اما قطعاً در این بین مرورگری پیروز است که از نظر امنیت و سرعت حرف اول را بزند.

اما هر چقدر هم که مرورگرها به کمک افزونه‌هایی که روی آن‌ها نصب می‌شوند قابلیت‌های مختلفی را در اختیار کاربرانشان بگذارند باز هم کامل نیستند و به خاطر نداشتن برخی امتیاز‌ها باعث می‌شوند کاربران از دو یا سه مرورگر در کنار یکدیگر استفاده کنند.

با این حال اگر از سه مرورگر مطرح دنیای وب مانند کروم، مایکروسافت و IE در کنار یکدیگر استفاده می‌کنید اما به دنبال مرورگر دیگر هستید به شما Vivaldi را معرفی می‌کنیم. این مرورگر می‌تواند برای افرادی مفید باشد که هنگام مرور در وب صفحات زیادی را برای مطالعه باز می‌کنند.

در واقع یکی از مشکلاتی که مرورگرهای فایرفاکس و کروم برای کاربرانشان به دنبال دارند این است که به محض باز کردن تب‌های زیاد، سیستم‌ آن‌ها دچار کندی می‌شود. اما Vivaldi نه تنها بدون کندی در سیستم به کاربران اجازه باز کردن تب‌های بی‌نهایت را می‌دهد بلکه به کاهش مصرف اینترنت نیز کمک می‌کند.

در این مرورگر از سیستمی به نام Tab Stacks استفاده شده، سیستمی که به جای قطار کردن تب‌های زیاد پشت هم، این تب ها را به شکل مربع‌هایی قابل تنظیم به نمایش می‌گذارد. این روش باعث می‌شود تا کاربر در پیدا کردن صفحه‌های مورد نیاز خود دچار سردرگمی نشود. برای نصب این مرورگر روی سیستم خود به WWW.vivaldi.com مراجعه کنید.

منبع: ایران‌آنلاین
کد مطلب: 43582
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام