۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۳

واتس‌اپ دنباله‌روی تلگرام شد

ایتنا- واتس‌اپ هم فهمید که گزینه "ریپلای" کاربران ایرانی تلگرام را پایبند کرده و در نتیجه به اپلیکیشن خود اضافه کرد!
واتس‌اپ دنباله‌روی تلگرام شد


واتس‌اپ قابلیت جدیدی را اضافه کرده است که کاربران می‌توانند برای پاسخ به مخاطبان خود، پیام‌های آنها را نقل قول کنند؛ قابلیتی که در تلگرام با عنوان ریپلای (پاسخ) پیش از این‌ها وجود داشت.


به گزارش ایتنا از ایسنا به نقل از انگجت، واتس‌اپ حالا این قابلیت را دارد که وقتی می‌خواهید به پیامی پاسخ دهید، آن را نقل کند و برای گروه‌های گفت‌و‌گوی دوستانه و خانوادگی مفید به نظر می‌رسد.

البته این مشکل وجود دارد که مشخص نیست آیا همه افراد در حال حاضر به این قابلیت دسترسی داشته باشند. این ویژگی ابتدا به صورت آزمایشی برای نسخه بتای (v.۲.۱۶.۱۱۸) اپلیکیشن‌های اندوریدی فراهم شد. هرچند قابلیت نقل پیام‌ها برای نسخه کنونی (v. 2.16.6) واتس‌اپ در اندروید و iOS پیش از آپدیت کردن آنها هم فراهم بود.

همچنین باید توجه داشت که آپدیت جدید هنوز در آیتونز و گوگل‌پلی قرار نگرفته است. این اپلیکیشن تحت مالکیت فیس‌بوک، تقریبا راه‌اندازی این قابلیت برای عموم را آغاز کرده است، بنابراین ممکن است شما هم‌اکنون هم بتوانید از آن استفاده کنید.

برای اینکه از این موضوع اطمینان حاصل کنید، کافی است برای چند ثانیه پیامی که می‌خواهید به آن پاسخ دهید را نگه دارید تا نوار بالای اپلیکیشن ظاهر شود. کنار ستاره، سطل زباله، کپی و ارسال، گزینه جدیدی وجود دارد که شبیه به فلشی است که عموما مرتبط با پاسخ (ریپلای) است.

با انتخاب آن، پیام مورد نظر شما بالای محل نوشتن ظاهر می‌شود. اگر این قابلیت برای شما امکان‌پذیر نبود، در روزهای آینده اپلیکیشن خود را به‌روز کنید و آنگاه این قابلیت برای شما فراهم خواهد شد.

 نکته قابل توجه این است که اپلیکیشن تلگرام که در حال حاضر در ایران به اولین و پرمصرف‌ترین پیام‌رسان تبدیل شده است، در نسخه‌های ابتدایی خود این قابلیت را اضافه کرده بود. باید دید آیا واتس‌اپ در نسخه‌های بعدی خود از دیگر ویژگی‌های تلگرام که این اپلیکیشن را محبوب بسیاری از افراد کرده است، استفاده می‌کند یا خیر.
کد مطلب: 43510
نام شما
آدرس ايميل شما


آرمین
feedback
Iran, Islamic Republic of
کاش واتس قابلیت secret chatروهم اضافه کنه، البته نباید سراغ قابلیت ساخت کانال بره واگرنه میره زیر ذره بین دلواپسان عزیز! تماس تصویری هم راستی قراره اضافه کنه، من به شخصه سیگنال و واتس اپ رو خیلی می پسندم! بین مسنجرهای داخلی هم سروش رو خوشم اومده
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام